sâmbătă, 26 octombrie 2019

Dimineti linistite


 Dimineti linistite,
Pentru ca e sambata si ma straduiesc sa-mi refac si sa schimb un pic rutina diminetilor as vrea sa incerc un program de motivare si afirmatii pozitive din cauza ca in ultima perioada toate diminetile imi par atat de agitate si le resimt. Ma trezesc foarte greu. Nu reusesc sa ma odihnesc cum trebuie, desi seara nu adorm tarziu.



Poate ca daca incerc un program de genul dimineti miraculoase sau incerc sa-mi trasez un anume program nu ma mai simt atat de tracasata emotional.




Citesc carti de o perioada incoace, am inceput si o cercetare individuala din care nu stiu daca se va concretiza in proiectul de admitere la scoala doctorala, mai vad. Cu gimnastica merge greu. Scriu putin. Nu ies la plimbari, desi ar fi trebuit sa fac zilnic acest lucru.

Incerc sa gasesc acea liniste interioara si sa ma incarc cu energie pozitiva.
Am gasit cateva sugestii frumoase pe net.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Progresele (4)

 Hristos a Inviat! Ziua 4 Draga Eu,  Azi fi mai conectata cu cartea si mai putin cu socializarea virtuala. Sigur, fara asta nu merge. Dar in...