sâmbătă, 10 august 2019

Weekend canicular

Weekend canicular

Nu îmi place caldura deloc. Număr zilele până vine toamna. Abia aștept să treacă ai luna august.
Nu mai petrec timpul liber pe Facebook ca înainte. Am rărit timpul. Cred că de aceea nu mai era timp pentru scris.
Sper să fac ceva pentru mine cu scrisul. M,am irosit multi ani.
Acum cred că a venit timpul pentru acest lucru.
Anumite lucruri au luat sfârșit. Multe povesti au avut final frumos sau trist. Dintre acestea fiind o căsnicie ratată și o cariera pierdută. In schimb, am câștigat multe lecții de viață pe care vreau să le scriu și poate publica.
Rămâne de văzut.

Fiecare rost bine făcut de la început că are cum sa se termine prost.

Am multe lucruri de scris. Multe povesti, multe drame, multe traume dar și bucurii.

O întrebare pe care i,am pus-o lui Dumnezeu pentru că nu am cui: de ce nu m-am născut într-o familie  frumoasa  sa primesc o educație potrivită să asimilez cultură generală solidă și nu am reușit deloc sa devin o femeie ca multe altele cochetă, preocupată de aspectul exterior și plină de energie cu ambiții mari. Nimic din toate astea.
Simplitate și banalitate. Asta ar fi descriere sumară.
Sănătate îmi doresc mult pentru că am avut probleme foarte mari în ultimii ani mai ales după cele două nașteri.

Urmează o săptămână tare călduroasă până miercuri. Să trecem cu bine peste aceasta perioada caniculară.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...