sâmbătă, 10 august 2019

Răsfăț de weekend

Răsfăț de weekend

Am avut o săptămână tare grea. Revenind din concediu a fost puțin mai greu cu acomodarea la noul program.
De unde ne trezeam târziu și fără restricții la ore la trezit de dimineață.
Așa că, m,am gândit la fiecare săptămână să pregătesc un răsfăț culinar sau de alt fel, in general lucruri pe care nu le fac obișnuit.
Am ales să cumpăr porumb și să-l fierb.


Cam așa arată înainte de a fi pus în oală la fiert. Însă a trebuit multe ore sa fierb la el. Nu știu de ce. Mereu am nimerit porumb pe care trebuie să-l fierb mult.

Pentru că am avut chef să mai merg și prin piață am luat și un pepene verde. Cea mică voia să luăm nucă miez dar nu am vrut. Lăsând la o parte că era 50 lei kg mai era și expusă prafului.

Cu căldura greu mă descurc, abia aștept să vină răcoare. Prefer iarna.
Mă și obosește repede cu toate că beau multe lichide.

2 comentarii:

  1. Eu nu am oala minune. Nu stiu de ce ma multumesc doar cu cele normale. O sa scriu o scrisoare mosului sa imi aduca :)

    RăspundețiȘtergere

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...