sâmbătă, 10 august 2019

Haos dupa concedii?

Sigur ca dupa revenirea din calatorie am venit cu toate hainele murdare.
Cand am ajuns acasa si am descarcat bagajele, a rezultat un munte de haine . Asa ca, am revenit oarecum la programul cunoscut de noi sub numele de flylady. Sigur ca, seamănă mai mult a program de armată. Din cauza oboselii nu am reusit niciodata sa fac exact cum scrie acolo cu toţi pasii menţionaţi. Singurul punct de care am reusit sa ma ţin si acum ma străduiesc sa revin la normal a fost cel de haine sau cum scrie laundry.
In acest scop am navigat cateva minute bune pe net si am regasit anumite site-uri uitate de mine, asa ca m-am gandit sa le pun aici pentru alte perioade zbuciumate din viata mea:

Recomandări cu trimitere direct  la sursa:

La finalul materialul ne atenţionează: niciodata sa nu plecati de acasa lasand masina cu rufe sa functioneze
Eu am mai lasat si nu cred ca a fost bine, chiar si pentru o jumatate de ora. Asa ca, nu voi mai lasa de acum masina de spalat rufe sa mearga.

Un alt site care are si canal de youtube:
Simpatica tipa. Bun pentru cele mai lenese sau lipsite de chef.

O imagine de pe pinterest care contine o lista detaliata:

Sau pe saptamana ce sa faci, insa asta nu prea e la indemana oricui:


Orice metoda voi adopta mi-am dat seama ca ar trebui sa fac si o mica agenda, chiar sa o impartasesc cu copiii, mai ales celei mici in scop de insusi deprinderi de ordine mai ales de mici. 
Rutina cu spalatul hainelor am deprins-o acum, dar fortat.

Haosul de dupa revenirea acasa din calatorii nu trebuie sa ne copleseasca.
Fii rabdatoare, fii consecventa cu tine in tot ceea ce faci!

Se poate, doar sa ne tinem de ele!
Sanatate si liniste!

Un comentariu:

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...