sâmbătă, 3 august 2019

Iulie

Nu as putea sa scriu despre luna iulie ca a fost o luna super dar nici una proasta comparativ cu cea de anul trecut. Luna asta am facut multe chestii interesante in ciuda starilor de rau avute de la caldura si a oboselii acumulate.
Am inceput sa citesc, am fost la mare cateva zile cu copiii, am scris, am reusit sa fac mai multa ordine in casa. Practic viata incepe sa fie un pic mai normala.
Iulie a avut si momente de liniste, singuratate dar si de socializari.

Ma descurc mai greu cu canicula dar am reusit cat de cat sa ma gasesc remedii pentru lupta cu ea!
Recomand apa cu lamaie, apa plata amestecata cu cea minerala si fructe multe!

Fii puternic si demn de tine in tot ce faci si spui!



Un comentariu:

  1. La noi azi a fost o furtunica :)! Cand este foarte cald nici la noi nu prea este aer :(. Poluarea...

    pupici :)

    RăspundețiȘtergere

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...