miercuri, 31 iulie 2019

Miercurea fara cuvinte






8 comentarii:

  1. Frumooos frumos! si perisajul dar mai ales copiii fericiti sunt minunati!
    happy WW 😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da! A fost ok. Mai bine că anul trecut. O, da. Chiar mai bine.
      😘

      Ștergere
  2. Sper ca vacanta v-a fost frumoasa! Asa rezulta din imagini!
    Happy WW, cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost ok. Da. Ai mei deși au avut momente că frații de ceartă s,au bălăcit distrat mult mai bine fata de anul trecut.
      Happy WW!

      Ștergere
  3. Este si un strop de Costinesti pe acolo? :)
    Happy WW :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da. Dar sa știți că nu mai este ce a fost. Faleza e plina de mizerii. Nu îmi vine să cred cum a ajuns. S,a construit mult și prost. Însă în mare copiii s,au distrat. Eu am fost mai bine cu sănătatea deși la plecare am avut mici momente de disconfort abdominal, însă a fost ok.
      Happy WW!

      Ștergere
  4. Excelente instantanee! :) Imi place cel mai mult explozia de culoare la apus. Pare un vulcan in eruptie. :)
    Zile senine iti doresc!

    RăspundețiȘtergere

Jurnalul emotiilor

  Azi Desi, e abia vineri si pentru multi a inceput vacanta scolara sau concediu. Pentru mine inca nu, mai am o zi de munca. Ziua a fost ori...