miercuri, 10 aprilie 2019

Miercurea fara cuvinte



9 comentarii:

  1. ce simpatica 🐈 Priveste curioasa printre gratii, cu toate ca poate sari peste gard 🐱
    Happy WW 😊

    RăspundețiȘtergere
  2. E smechera! O sa sara ea si peste gard! Happy WW

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A, nu, nu a sarit ca era deschis si a intrat la vecini. Mai era un puiut la fel langa intr-o curte,dar nu am putut deloc sa-l pozez din cauza gardului complet plin
      Zona de pozat printre stradute, Dristor.
      Happy WW!

      Ștergere
  3. Ce-mi plac pufoseniile cu astfel de pete. Mereu se formeaza ciudat, pe langa ochi, nas sau gura si parca le modifica chipul! Intr-o continua explorare! O lectie de retinut!
    Happy WW, cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, coada neagra, haioasa foc. Fi-mea zicea sa o luam acasa. Nu am luat-o. Avea unde sa zburde la curte acolo.
      Happy WW!

      Ștergere
  4. Ce frumooos e pisoiasul! <3
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si noua ne-a placut. Ma mir ca a stat sa pozez, alti pisoi fug.
      Happy WW!

      Ștergere
  5. Cauta si el ceva desert :P.
    Un dragut!!
    Happy Day!

    RăspundețiȘtergere

Progresele (2)

 Orice progres mic trebuie recompensat. Orice lucru maret realizat de asemenea recompensat.  Ziua 2 Ziua de observare. Am numit-o ziua de ob...