duminică, 14 aprilie 2019

Jurnalul unei femei simple

Pentru astazi
13 aprilie, orele serii

Afara
Ploaie, ploaie si iar ploaie. Cer acoperit de nori.

Ma gandesc
Cum busola vietii mele si-a pierdut directia.

Sunt recunoscatoare
Pentru ce am.

Din bucatarie
Miros de pizza, salata de varza

Imi place
Linistea si odihna in suflet

Ce mai mesteresc
Nu am nimic in curs, ma gandesc inca la ce as putea sa fac curand.

Ceea ce astept
Sa trec cu bine perioada de sarbatori pascale.

Ce nu-mi place
Trezitul de dimineata/ Ma oboseste programul asta, Vine ea vacanta.

Citesc
Blogul lui Anca casuta din poveste

Ma uit
La filmulete motivationale pe TED.

Pentru saptamana viitoare
Sa trecem cu bine saptamana altfel, sa trec odata cu bine si cu raceala asta blestemata, durerile de cap si de gingii.

Ascult:
\



Cu gandul la vizita de vis la Sf Sofia. Uneori doare trecutul pentru care lupti  ca sa iti fie bine in prezent pentru a avea liniste in viitor,

Citatul zilei:
 "Prinde clipa de fata, - si ceea ce poti face sau cugeti ca poti face, incepe-o de indata!... 
(Goethe)

O fotografie:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...