marți, 9 aprilie 2019

Aprilie si eu

Am intrat in luna aprilie. Nici macar nu am sesizat ca suntem deja in a doua saptamana. Sincer, as fi vrut sa fac mai multe in luna martie. Timp dedicat fotografiei s-a diminuat. Insa timp pentru carti s-a marit. As putea fi fericita daca as sta mai bine cu sanatatea. Schimbarile bruste de temperaturi, oscilatiile si curenti de aer sunt pe de o parte vinovate de starea mea precara. Sper sa reusesc sa ma pun pe picioare curand pentru ca am mult de lucru, am multe planuri, am amanat si plecarea la munte din pricina asta.
Nu imi palce ziua de luni. E cea mai groaznica zi. Primisem un e-mail ieri de la un site ceva gen I love Monday. Curioasa din fire citesc astfel de mesaje, dar pe asta l-am omis.
Cum sa iubesti ziua de luni? Cand ziua de luni la mine mereu e cu incindente, neplaceri si probleme. Ma staduiesc ca restul saptamanii sa-l fac placut. Sper ca neplacerile zilei de luni sa fie date uitarii. 
Sa revin la agenda de planificari. Aveam acolo o rubrica dedicate dezvoltarii personale in care trebuia sa bifez un articol de citit, un filmulet de vazut sau o carte de parcurs.Nu am mai respectat-o de ceva vreme. Ce am constat cu tristete este ca am obosit sa mai socializez cu oameni. Am obosit pur si simplu.
Imi doresc sa imi revina bucuria de a citi si a lucra ceva manual.
Am nevoie sa fiu ceea ce vreau sa fiu si nu ce vor altii.


O saptamana binecuvantata tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Progresele (1)

Am hotarat de azi sa fac un fel de jurnal. Cum de scris in caiet nu ma tin cum trebuie si mi-a fost recomandate niste teme la sedinta de ter...