vineri, 5 aprilie 2019

Mozaic de martie

Mozaicul lunii martie

Preluat de la Irina dulcecasa mozaicul-lunii-martie-2019





Mozaicul lunii martie nu arata rau. M-am multumit sa fac mai putine fototgrafii.
Fiecare dintre ele reprezinta momente frumoase si amintiri de neuitat.
Iesiri in parc cu copiii, spectacol deosebit de ziua femeii, admirat cerul si apusurile, rasfoind carti mai vechi si cu grafica frumoasa, evenimente si cel mai important din toate martisorul daruit de fiica mea.
Pentru mine luna martie a fost putin oscilanta intre serviciu si momentele cu copiii.
O luna in care am invatat ce este frumusetea lucrurilor simple, sa multumim ce avem de la Dumnezeu si niciodata sa nu mai spunem daca as fi avut si eu aia si aialalta... Multumesc cu ce am si ce imi da, mai ales putere si forta de munca.

Visuri avem cu toti, insa depinde care sunt, unele dintre ele te poate face una cu pamantul. Asa ca, atentie mare ce vise va construiti, niciodata in jurul unei iluzii!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Progresele (1)

Am hotarat de azi sa fac un fel de jurnal. Cum de scris in caiet nu ma tin cum trebuie si mi-a fost recomandate niste teme la sedinta de ter...