duminică, 27 ianuarie 2019

Jurnalul unei femei simple

Pentru astazi,
duminica 27.01.2019

Afara
o vreme mohorata, ceata foarte densa. Nu mai vad Casa Poporului si nici varful mausoleului din Parcul Carol si nici jumatate din cartierul Berceni, Izvor si Centrul Bucurestiului. temperaturi relativ reci.
Chiciura, polei, ghetus si ger.

Ma gandesc
Maine incepe ultima saptamana din semestrul I al copiilor la scoala. Sper ca V sa nu aibe vreo medie sub 5. Maine dimineata voi relua si obiceiul de a citi si blogurile mele dragi. Azi dau o raita doar prin notificari.

Sunt recunoscatoare
Ca am puterea de a trece prin perioade de tristete si citind o postare de pe un blog drag mie. AM avut senzatia si socul chiar ca Irina de la Dulce casa a scris-o special pentru mine:
azi fii mai buna cu tine, mai rabdatoare si ai mai multa grija de tine

Din bucatarie
Miros de cafea, paine prajita si popcorn

Imi plac
Sa citesc mai nou.

Citesc
Am trecut la o carte mai diferita si totodata m-a cucerit inca de la prima pagina, ceea ce la mine cam rar O scriitoare devenita draga, o scriitoare pe care am descoperit-o fara sa vreau pe facebook. Nici nu mai stiu cine, cand a distribuit un eveniment de al dansei. 
Cartea care imi merge la suflet si era normal fiind legat de otomani, bucurestiul fanariot si alte multe lucruri din acea perioada, cartea se numeste Manuscrisul fanariot de Doina Rusti:


Ceea ce astept
Ca luna care urmeaza sa fie o luna mai frumoasa ca ianuarie.

Ascult




Vreau sa:
Planific mai cu atentie cheltuielile ce vor urma luna februarie.


Ce nu-mi place:
Cand pierd metroul si chair ma grabesc.

Imi doresc sa:
Sa fiu mai linistita si mai calma.


Planuri pentru saptamana urmatoare:
Sa termin cartea de citit. Sa scriu mai mult. Sa termin la job niste treburi. Sa reusesc sa fac un planificator pentru anul acesta. Anul trecut am avut unul printat si legat la un centru xerox, anul acesta nu m-am pregatit deloc. Oricum si anul trecut ma facut tot asa cu intarziere. 

Un citat pentru astazi:
 „Sufletul sa-ti fie ca gandul, gandul ca vorba si vorba ca fapta.” – Ion Slavici
preluat de pe citate-scurte
 
O fotografie draga:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Progresele (4)

 Hristos a Inviat! Ziua 4 Draga Eu,  Azi fi mai conectata cu cartea si mai putin cu socializarea virtuala. Sigur, fara asta nu merge. Dar in...