duminică, 20 ianuarie 2019

Jurnalul unei femei simple


Pentru astazi,
duminica 20.01.2019

Afara
o vreme mohorata, ceata foarte densa. Nu mai vad Casa Poporului si nici varful mausoleului din Parcul Carol si nici jumatate din cartierul Berceni, Izvor si Centrul Bucurestiului. temperaturi relativ reci. Nu e ger, dar este frig. Se zaresc pe acoperisul blocurilor din jur zapada .

Ma gandesc
Ca maine incepe o noua saptamana. Cu alte probleme de rezolvat. 

Sunt recunoscatoare
Pentru tot ce am trait in luna decembrie, a fost o luna minunata, poate prima oara dupa multi ani in care am simtit ca traiesc. Sper sa mai am parte de asmenea luni. Pentru faptul ca am reusit sa trec peste divort si peste esecurile avute. 

Din bucatarie
Miros de cafea, paine prajita si piscoturi.

Imi plac
Lucrurile simple, linistea si oamenii dintr-o bucata.

Citesc
Mostenirea Babei Stolz de Alina Pavelescu. Nu am reusit sa ajung inca la jumatate dar ma apropii. 

Ceea ce astept
Sa reusesc sa imi duc cu bine luna ianuarie fara peripetii

Ascult



Si o emisiune despre situatii diferite ce au in comun atitudinea oamenilor din Romania fata de tot ce inseamna munca, public si organizare. Un interviu ascultat cu placere, avand in vedere ca este vorba de cel care a adus in Romania multe lucruri greu accesibile in Romania. Cel care a adus practic curenetele rock si cu tot ce implica. Sincer despre Narcis Drejan nu stiam, asta pentru ca nu ma pasioneaza deloc sportul. Snooker-ul a fost o pasiunea mai veche, dar nu am mai avut timp sa ma uit ca in alte perioade.


sport-total-fm-lenti-chiriac

Vreau:
Sa ma reapuc de scris.

Ce nu-mi place:
Oamenii care se cred superiori atunci cant te ameninta si iti vorbeste urat.

Imi doresc sa:
Sa reusesc sa imi duc obiectivul acestui an pana la final.

Planuri pentru urmatoarea saptamana:
Sa achit toate facturile ramase, sa reusesc sa ajung la politie ca sa ii fac plangere pentru amenintare vecinului de sub noi care una doua facem un pic de galagie imi opreste lumina. Sa citesc mai mult. Sa termin curatenia din cauza vecinului.
Uneori, am senzatia ca Dumnezeu parca uita de mine, oameni care in ultima vreme ma ameninta si ma injura. Ma simt oarecum parca blestemata, poate doar o senzatie.

Un citat pentru astazi:
„Uitarea şi mersul mai departe sunt cea mai mare înţelepciune.” — Friedrich Nietzsche

 Din fotografiile facute de curand:




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...