duminică, 27 ianuarie 2019

Frunzarind prin probleme

Una dintre problemele mele cu care ma confrunt aproape zilnic este curatenia casei. Ei bine, cand simt eu ca nu am chef, ca nu as face, ca ia mai lasa-le asa, ca nu vine nimeni si alte scuze care nu ar trebui sa exista am ales din cand in cand sa ma uit la filmulete motivationale genul acesta:




Sunt o multime de genul acesta pe care le puteti urmari cu drag chiar.
Daca cu flyLady nu prea a functionat prea bine, va zic ca astea chiar functioneaza instant.

Am probat si va zic ca functioneaza garantat.

Bine, stiu ca sunt femei care au in fire sa faca treburile casei fara filmulete de genul acesta, bravo lor. Nu lor ma adresez, ci celor care chiar nu au chef, au probleme, nu le vine sau mai stiu eu alte motive. Fiecare se stie cu ale ei. 
Curatenia este foarte buna si femeilor care au sau au avut episoade cu depresii, anxietati si frustrari. Functioneaza, credeti-ma, dar trebuie sa urmareasca genul acesta de filmulete motivationale, nu neaparat acesta.
Puteti antrena si implica copiii.

Spor la treaba!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Progresele (4)

 Hristos a Inviat! Ziua 4 Draga Eu,  Azi fi mai conectata cu cartea si mai putin cu socializarea virtuala. Sigur, fara asta nu merge. Dar in...