marți, 1 ianuarie 2019

Cuvantul anului 2019

Un obicei preluat de la Irina dulce casa

Cuvantul acestui an nou insumeaza practic dorinele mele puse pentru acest an.

Am ales pentru acest an cuvantul INTELEGERE

Pentru ca imi doresc mai degraba intelegere intre oamenii din jur decat alte lucruri. Vreaus a fie anul in care sa ma simt inteleasa si acceptata cu tot ce am.

Sa inteleg si eu lucruri care nu le pot accepta ca fiind parte din viata mea. Sa inteleg oamenii din jur.
Sa inteleg momentele de liniste, de certuri si conflicte, de apatie, de resemnare si de acceptare.

Imi doresc sa fac mai multe fotografii dar pentru asta trebuie sa cumpar un aparat foto si anul asta chiar o voi face la momentul potrivit.

Mai putine certuri si multa libertate.
Multa iubire si liniste.
Realizari personale si profesionale.

Sincer nu am facut nicio lista pentru acest an. Nu am avut nicio treaba cu asta. De obicei aveam facuta, scrisa si asa mai departe. Dar de data am intrat in an cu alta stare de spirit si din alt punct de vedere emotional.

Trebuie sa am grija de sanatate mai mult pentru ca anul trecut jumatatea anuluia  fost de cosmar cu santatatea.

Intelegere ca trebuie sa fac sport, intelegere ca trebuie sa imi repar din dantura, intelegere ca trebuie sa fac ceva legat de aspectul meu exterior si interior. Intelegere ca trebuie sa fiu mai activa legat de job.
Si lista poate continua.


Un comentariu:

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...