duminică, 23 decembrie 2018

Jurnalul unei femei simple


Pentru azi
Duminica, orele 13.00

Afara
Nu e foarte frig. O vreme bunicica de iesit sau facut curatenie.

Ma gandesc
Incerc sa adun toate realizarile din acest an.

Din locruile de unde invatam
Ca viata e asa cum ne este data de la Dumnezeu si sa nu uitam ca alegerile gresite le platim mai devreme sau mai tarziu.

Sunt recunoascatoare
Pentru momentele frumoase petrecute in ultima luna. Momente cu mine si cu cu cei dragi.

Din bucatarie
Miros de ciorbita si legume.

Citesc
Articole pe dezvoltare personala.

Ceea ce astept
Sa reusesc sa pun la punct toate programele decuratenie, ruyine si obiceiuri.

Ce mai mesteresc
Incerc sa construiesc un coltisor pentru printesa mea.

Ascult:
 




In casa
Lumina, ordine si bucurie. Lumanarea de adevnt arde si ea. M-am tinut de acest mic obicei.

Unul dintre lucrurile mele preferate
Linistea, zambetul copiilor si joaca cu copiii.

Ce nu-mi place:
Glumele proaste care dor.

Vreau:
Sa fac luna casa in aceasta minivacanta.

Mi-as dori sa:
Sa fiu mai puternica si sa nu mai las gandurile negative sa imi dicteze starile emotionale.

Planuri de weekend
Sa fac ordine in casa, joaca cu copiii si planificare pentru zilele urmatoare.

Un articol:
Care sunt nevoile esentiale intr-o relatie?

O fotografie draga mie:



 Si pentru ca in doua zile vine si sarbatoarea mult asteptata mai ales de copii, va urez tuturor sarbatori frumoase, linistite si cu bucurii de la cei dragi.
Fata de Craciunul trecut, as putea sa scriu ca anul acesta s-au schimbat multe in viata mea. Cel mai mult imi doresc sanatate si putere de munca.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...