miercuri, 12 decembrie 2018

Provocare ratata

Cea mai frumoasa saptamana care a fost in care am trait cele mai frumoase momente. Momente cu copii, momente cu mine.
Poate ca ar fi trebuit sa am mai mult timp liber sa ma bucur de minuni frumoase date de Dumnezeu.

Mi-am creat un obicei de a aprinde acea lumanare. Simt ca, lumina ei parca se straduieste sa alunge tot ce e rau, energii negative lucruri rele si alte lucruri care nu aduc bunatate in casa.

Pasul cel mai greu a fost sa implementez un program al copiilor de stat pe ecrane.

Dar
Incepusem provocarea cu Postul Craciunul dar am dat rateu. Nu pot sa o continui. M-am straduit macar pentru copii. Nu am putere sa trec mai depare inca. Sufletul meu e inca marcat.
Craciunul este despre familie.
Am incercat partial sa tin provocarea in picioare. Nu am reusit.

Insa, in acest timp am adunat momente frumoase cu mine si despre mine. Am continuat fotografiatul. M-am bucurat de vreme, de copii si de iubire. M-am bucurat de carti, cafea, cadouri si multe momente in care am luptat cu negura trecutului.
Mereu am reusit sa ies invinsa, dar data asta am iesit invingatoare. Am castigat o batalie importanta pentru mine, un cui pentru episodul de recidivarea depresiei.

Se apropie Craciunul. Nu am reusit sa fac mari schimbari in casa, insa una si buna. O modificare esentiala ce a schimbat holul casei. Acum cu placere pot aplica misiunile sistemului FlyLady.
Ador sa fac cumparaturi. Cine nu adora? Sa fim seriosi.
Sa schimb si presul de la usa, sa pun alte covorase pe jos, jaluzele, eheee cate am de schimbat. Si cine nu viseaza o casa frumos zugravita cu de toate in ea?

Intre timp a fost si Mos Nicolae care a fost destul de darnic, sa zic asa.


Ce a fost si mai important pentru aceasta perioada? Ca m-am apropiat altfel de Dumnezeu si mai mult de atat i-am vorbit si fiului meu despre Dumnezeu. Sa se roage, sa incerce sa inteleaga ca e singurul care ne protejeaza de cele rele si cei rai. El ne ajuta sa avem forta si putere sa muncim si sa luptam in viata. A ascultat dar nu a avut nicio reactie inca.
Sper in forta lui Dumnezeu ca va descurca lucrurile incurcate si va rezolva pe cele grele, va corecta pe cele gresite. Il las pe El sa imi arate drumul spre iubire si fericire, implinire si bucurie.

Va las ceva  frumos preluat de pe alt blog azi descoperit de la:
danieladelibas 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...