joi, 15 noiembrie 2018

Miercurea fara cuvinte....





5 comentarii:

  1. Eu nu prea le-am vazut mergand! Cred ca noaptea sunt si luminate.
    Ai avut noroc sa le fotografiezi!
    Happy WW, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am observat sa fie si luminate. O sa ma uit cu atentie cand ies de la munca. Lucrez in zona. Era sambata, de asta am avut noroc...
      Happy WW, Suzana

      Ștergere
  2. Este cumva cladirea cu Keep Walking? :)
    Nu am vazut pana acum fantana! Dar e drept ca nu am mai fost de mult pe acolo si atunci cand am fost nu am trecut prin apropierea cladirii.. :D
    Happy WW :)

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu am poze facute aici, din ultimul concediu in Romania. Trebuie sa le caut, eram impreuna cu prietena mea bucuresteanca, Alina. Frumos loc! Happy WW 😊

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce faine sunt! :) Parca-s niste mirese :) Sau... dervisi rotitori inainte de a-si incepe dansul.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...