vineri, 16 noiembrie 2018

Craciun binecuvantat - saptamana 1

E primul an in care ma incumet sa intru in aceasta provocare.
Sper sa si reusesc sa ma tin de ea ca de cealalta.

Propunerile pentru prima saptamana pentru mine:

De a ma pregati pentru calendarul de advent. Am facut intr-un an dar nu l-am finalizat.
- lumanaricile tot pe Irina am gasit un articol pe intelesul meu  coronita-noastra-de-advent
- De a reusi sa cumpar o biblie
- sa fac ceva deosebit cu fiica mea crafturi sau diverse activitati specifice
- sa citesc cu ea carti specifice sarbatoarei

Adevarul este ca as vrea sa fac mai multe chestii deosebite dar din cauza oboselii acumulate nu reusesc decat partial sa ma ocup de aceste activitati.

Mai am si terapia fiului meu. Programul de dimineata se pare ca nu e punctul meu forte. Am incercat sa ma trezesc mai devreme si nu merge. Mai devreme de 6,30 nu reusesc.

Daca la provocarea din octombrie am reusit cu fiica mea sa cumparam o candela, sper in aceasta luna sa reusesc sa cumpar si o biblie.



Cu ajutorul lui Dumnezeu sper sa reusesc sa fac curatenie in acest weekend, macar partial. De asemenea, mi-am propus sa merg la Gaudeamus, insa din pacate bugetul nu imi permite si acest lucru.
Nu am reusit sa fac aprovizionarea cu ce trebuie. Tot in acest weekend am planificat.

Voi incerca si ma voi stradui pe cat posibil ca anul acesta sa incerc sa nu mai ignor sarbatorile cum am facut de cativa ani incoace din n motive personale.

In saptamana asta vreau sa gasesc si colindele de craciun, am cateva CD-uri cine stie pe unde ascunse.

Un comentariu:

  1. Doamne ajuta!nici eu n-am mers la Gaudeamus anul asta, ma oboseste aglomeratia ingrozitoare de acolo.Plus ca nici cine stie ce reduceri nu sunt, data trecuta chiar am fost dezamagita, gasesti preturi mai bune pe net.

    RăspundețiȘtergere

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...