sâmbătă, 10 noiembrie 2018

Jurnalul unei femei simple

Pentru azi
10 noiembrie 2018, orele pranzului

Afara
Putin mai rece, senin, cu putin soare...

Ma gandesc...
Cum am reusit in ultima luna sa ma concentrez mai mult asupra, in acelasi timp si asupra copiilor.

Din locuri din care invatam...
Sa fim recunoscatori pentru ceea ce avem deja.

Sunt recunoscatoare... 
Pentru ca am trecut cu bine aceasta saptamana destul de incarcata si pentru ca printre altele am gasit timp putin si pentru mine. Sunt recunoascatoare pentru terapia lui V. Sunt recunoascatoare pentru ca pot fotografia din nou si scrie. Am avut o perioada foarte grea cu sanatatea si nu am mai putut sa fac multe din lucrurile pe care le incepusem cu ceva timp in urma.

 Din bucatarie...
Miros de cafea, iaurt cu cereale si paine prajita.

Citesc...
O carte nostalgica si plina de drame interioare: Straini de Beatice Holdon.
Sper sa reusesc sa o si termin pana la Craciun, la cum citesc eu...

Ceea ce astept...
Sa reusesc pana la finalul anului sa cumpar cateva lucruri in casa. Am o mica lista de anul trecut facuta. Acum o refac din nou, ca tot vin sarbatorile de iarna.


Ce mai mesteresc...
Terapie cu V. Fise, tabele, liste....


Ascult...




In casa...
Putina dezordine, un pic de frig si multa treaba de facut.

Unul dintre lucrurile mele preferate...
Fotografiatul cladirilor vechi, fantanilor arteziene vechi si cerul cu ale lui schimbari.

Ce nu-mi place...
Sa stau la cozi, sa se blocheze usa de lift si sa nu imi pot duce la final unele din lucrurile puse pe lista.

Vreau...
Sa am mai multa rabdare cu anumite situatii.

Mi-as dori sa...
Sa plec un weekend din oras cu copiii. 

Planurile de weekend...
Terapie cu V., ordine prin casa, cateva momente speciale cu Bia, ordine in dulapurile cu haine si sa pun conopida la murat.

Un articol pe care il citesc...
Nu exista o cale catre fericire. Fericirea este calea 

 O fotografie draga mie...


Un extras de pe un blog din afara...
 
I-ați un moment să stai liniștit în recunoștință pentru tot ce ești. Faceți o listă a tuturor calităților, talentelor, momentelor de dăruire, de îngrijire, de bunătate, de frumusețe, de strălucire, de creativitate pe care le-a dat propriul vostru. Lăsați lista să depășească.

sursa: /6-simple-steps-to-love-yourself-more/ 6 pasi simpli ca sa... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...