luni, 19 noiembrie 2018

Prima ninsoare...

Primi fulgi de nea pe care i-am zarit in acest an au fost vineri seara. Daca nu am fi mers la lidl sa facem mici cumparaturi, probabil ca nu am fi avut bucuria de a-i vedea. Cu limba scoasa sa prindem vreun fulg ametit.
Bucuria celor mici, ma intreaba daca scoatem sania, posibil sa o scoatem curand daca va mai ninge. Dimineata am inotat chiar la propriu prin mocirla, zapada si apa. Toate bordurile pline. Balti de colo colo, apa acoperita de zapada. Nu e o experienta prea grozava.
A trecut si weekend-ul. La Guadeamus nu am reusit sa ajung, oricat mi-am dorit. Ca de obicei weekend-ul il petrece acasa fara sa ies pe undeva. Saptamana intreaga destul cat ma plimb de colo colo, serviciu, scoala si cumparaturi. 

In schimb, am reusit sa vad un film, sa fac un pic de curat, sa ma odihnesc. Copiii s-au jucat, au si iesit pana la urma. A trecut un weekend plicticos in final. 

M-am gandit mult si la scris, insaposibil sa imi fi trecut acel entuziasm avut in urma cu ceva timp. Posbil sa renunt definitv la idee. Mai nou am inceput cu fiica mea sa desenam, coloram... chestii copilaresti.

O cafea si  sa incepem saptamana cu energie si bucurie.
 Nu inainte de a medita pentru azi la umatoarele lucruri:


o postare de a lui Joyce Meyer:
Nu eşti din întâmplare în locul în care eşti. Dumnezeu te-a pus acolo ca să poţi rodi.

Meditaţi la asta azi!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...