vineri, 5 octombrie 2018

Vineri

Azi e o zi mai grea. Chiar daca e vineri, e ziua in care trebuie sa trag linie, sa adun realizarile acestei saptamani. Insa, inainte de a face asta mai intai sa vedem ce trebuie sa facem azi:


Citez de pe blogul Irinei:

Imi fac zilnic timp, dimineata si seara, sa ma desprin putin de agitatia zilnica si sa-mi indrept gandurile catre Dumnezeu, macar cu o rugaciune scurta?Daca nu, poate e momentul sa incep :)

Am ceva tentative de ceva timp. Tot trag de mine sa cumpar o biblie, martirisesc ca nu am asa ceva in casa, Nu reusesc sa cumpar. Am in plan. Insa, am gasit on line si gratis, dar parca nu e acelasi lucru.

Am momente in zi in care mai mormai cate o rugaciune scurta, nu dimineata. E clar, trebuie sa ma adun un pic si sa imi impun in program convorbiri mai dese cu Dumnezeu. Sigur, am zile cand o fac mai des si zile cand nu prea am vreo treaba.

E timpul sa ma apropii si mai mult si sa ma ocup mai mult de sufletul meu pentru ca daca el e bine va fi si restul bine. Toate problemele se vor rezolva de la sine.

Momentul meu preferat din zi: la fotografiat apusuri de soare sau ce mai prind din el...
Ieri l-am ratat. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Progresele (4)

 Hristos a Inviat! Ziua 4 Draga Eu,  Azi fi mai conectata cu cartea si mai putin cu socializarea virtuala. Sigur, fara asta nu merge. Dar in...