sâmbătă, 6 octombrie 2018

Jurnalul unei femei simple (10)





Azi
05.20.2018
Prima vineri a lunii octombrie, orele amiezii...

Afara
Soare, cer senin, mai cald ca dimineata... aer curat.

Ma gandesc
Ca trebuie sa schimb niste obiceiuri din viata mea, mai ales acasa. De ceva timp ma gandesc la un nou obiectiv.

Sunt recunoscatoare
Pentru ca am reusit sa ma mai linistesc, sa devin mai calma si mai putin agitata.

Din bucatarie...
Nu am gatit nimic. Azi cred ca luam pizza.

Ce mai mesteresc...
Lucrez la proiectul lansat de Irina de la Dulce Casa: provocarea caminul colt de rai. Implica mult mai mult decat amenajarea unui colt al casei cu o lumanare si ceva pe langa.

Citesc:
Articole de pe bloguri. Nu prea mi-am facut timp pentru citit o anume carte. Inca lucrez la acest nou obicei.

Imi doresc... 
Sa fac niste cursuri de coaching. Mi-am propus sa devin propriul coach si terapeut al copiilor mei. E o provocare foarte mare, insa costurile terapiei lui V sunt prea mari si rezultate slabe sau putin vizibile. Instrumente de lucru am la indemana, multe gratis...

Am invatat...
Ca viata nu ti-o decide nimeni, in final... nici macar familia sau scoala. Tu esti unicul responsabil pentru actiunile intreprinse. Viitorul nu il putem decide noi. El e o variabila. Am invatat sa gandesc in perspectiva!

Un extras:
"Copilul meu, adeseori in viata, dorintele iti vor fi contrariate si vei fi nevoita sa-ti primesti soarta. Trebuie sa te deprinzi cu aceste imprejurari pe cari nu le putem schimba si trebuie s-o faci asta intr-o buna dispozitie"  din cartea lui Dubois: Influenta sufletului asupra trupului, publicata in anii 1900 la fosta editura a Fundatiunii I.V. numita Socec.


Ascult:




Imi place:
Sa aud fosnetul frunzelor...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Progresele (4)

 Hristos a Inviat! Ziua 4 Draga Eu,  Azi fi mai conectata cu cartea si mai putin cu socializarea virtuala. Sigur, fara asta nu merge. Dar in...