joi, 4 octombrie 2018

Joi

Dimineata pare momentul cel mai greu. Mereu ma intreb de ce ma trezesc dimineata foarte greu si uneori parca fara chef de viata. Mi-am dat seama ca undeva am o problema... clar!!!
Bine, cred ca multa lume o are... :) dar invat sa nu mai spun si altii o au...

Insa nu despre trezirea de dimineata vreau sa scriu, ci mai departe la provocarea propusa de Irina:


citez:
" Cand am spus NU ultima oara si am refuzat sa fac ceva doar din obligatie?Stiu sa spun NU?Poate e timpul sa invat :)"

Ma straduiesc sa spun NU la anumite chestii, insa cam greu la job. Acolo imi place mult ce fac si uneori am exces de zel. Noroc cu problemele de sanatate care m-au domolit un pic.
Insa, ceva a, reusit sa fac la acest capitol: sa spun NU hotarat la niste cereri de intalniri. Chiar daca sunt divortata nu inseamna ca trebuie sa revin la viata de dinainte de casatorie, cand nu refuzam intalniri.
Lucrurile nu mai sunt ca acum 20 de ani.
EU m-am mai schimbat intre timp. Parerea mea despre anumite lucruri nu mai este la fel. Am alte prioritati acum. Una dintre ele sunt EU. Alta sunt copiii.

Am invatat de la o doamna a dezvoltarii personale ca tu, trebuie sa te pui pe primul loc, Mihaela Stroe de la care am insusit niste chestii faine si asta fara sa-i cumpar vreo carte sau sa particip la conferinte pe banii pe care le sustine. E suficient sa extragi si din filmuletele postate pe youtube.

Ceea ce tine de acest NU se leaga cumva si de gestionarea, atat a timpului cat si prioritatilor.
Cand ceva nu te face sa te simti ok spune NU hotarat.

Multa lume ma intreaba de ce spun NU categoric sa ma mai recasatoresc. De ce am inceput sa refuz categoric intalniri. Cateva esecuri, nu se pun, cica. Ba se pun, e un semn ca trebuie sa elimin aceste obiceiuri din viata mea din care nu ma aleg cu nimic de valoare, care mi-au adus mereu nervi, nimic special, timp pierdut poate. Dar asta e alta poveste pe care am inchis-o definitiv.

Ei, bine asa simt eu ca trebuie sa fac, Sunt multe lucruri pe care le-am amanat (20 de ani pierduti). A venit vremea sa spun NU la ceea ce nu imi face bine, la ceea ce nu imi aduce niciun beneficiu sau la ce imi face rau. A venit timpul sa gasesc si sa modific stilul de viata.

 Azi este despre EU si despre nimeni altcineva.






Ador apusurile!
Am reusit ieri sa cumpar niste lumanarici mai altfel.
Curand fotografii!

P.S. Am inceput sa citesc zilnic din prelegerile lui Joyce Meyer. Am gasit acolo niste chestii tare faine care ma vor ajuta mult in lupta personala cu mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Progresele (4)

 Hristos a Inviat! Ziua 4 Draga Eu,  Azi fi mai conectata cu cartea si mai putin cu socializarea virtuala. Sigur, fara asta nu merge. Dar in...