miercuri, 3 octombrie 2018

Miercuri

O trezire foarte grea azi. Am incetinit ritmul si nu a cazut cerul, nu s-a intamplat nimic.

Saptamana asta se pare ca va fi foarte interesanta.
Pomenind din nou de postarea si provocarea Irinei de la Dulce Casa


Fiind Miercuri ne indeamna la ceva foarte important pentru mine:

"Tot ce vad si tot ce aud este de folos pentru sufletul si mintea mea? Cum pot sa mai reduc din negativitatea pe care o primesc in viata mea?"

Ei bine, constat ca nu tot ce aud si vad imi este de folos, atat inimii cat si sufletului.
Sigur, intrebarea ce si cum sa reduc din negativitatea receptata zilnic e foarte incurcata.

Pentru ca aseara mi-am dat seama ca petrec mult timp cu telefonul in mana si mai ales cu aplicatia messenger, am decis sa o sterg de pe telefon si sa aleg un singur dispozitiv unde sa comunic cu prietenii virtuali. E mai sanatos. Acum realizez ca din cauza asta mi-am luat foarte multe dispozitive mobile, implicit factura e imensa.
De asemenea, acest obicei va trebui curand sa-l inlocuiesc cu un altul care sa nu implice vreun ecran/dispozitiv mobil.

Un alt aspect important este acel al TV-ului, norocul meu ca nu ma prea uit la stiri, foarte rar. Acum nu o voi mai face deloc. Este o sursa de negativitate si acolo.
Radio-ul: de regula prefer radio vocea sperantei sau romantic, uneori romania cultural si astea le ascult rar.

Asadar, observ ca cel mai mult timp il petrec in lumea virtuala, uneori fara folos si fara valoare. Practic nu invat nimic in acele momente, nu obtin mari informatii utile. Foarte rar pe facebook, asta ca am avut grija sa imi adun in lista persoane care distribuie si discuta lucruri utile si de valoare, cultura si istorie. Insa, si aoclo din pacate exista informatia haotic distribuita, amestecata, ai senzatia ca iti fura timpul, sau te fura.

Inca, nu am reusit sa fac coltul, insa azi am cules o frunza deosebita pe care o voi posta la final de saptamana. Lucrez inca la amenajare coltului de rai.
Ce imi doresc in mod deosebit in aceasta saptamana, sper, sa reusesc sa ajung la un magazin anticariat sa imi procur si o carte mai altfel decat restul pe care le am in casa. Fireste, nu una plina de microrganisme si bacterii.

Ceea ce imi propun zilnic este sa-mi concentrez atentia mai mult spre ce simt, ce am nevoie si ce trebuie sa fac!

4 comentarii:

  1. Nu am reusit sa ma mobilizez. E prima saptamana de gradinita pentru fiica-mea, iar eu arat si ma simt precum ultimul zombi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa fie bine! Si eu am trecut prin asta si de doua ori! Fi-mea a inceput primul ei an de scoala... dar ne-am intrat in ritm sia comodare. Haic a va fi bine! Fii puternica!

      Ștergere
  2. Dar ma bucur sa citesc ca voi ati reusit! Imi dati speranta! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie! Nu se poate altfel, mai cu o rugaciune, mai cu trageri mergem inainte cum putem!

      Ștergere

Progresele (4)

 Hristos a Inviat! Ziua 4 Draga Eu,  Azi fi mai conectata cu cartea si mai putin cu socializarea virtuala. Sigur, fara asta nu merge. Dar in...