miercuri, 10 octombrie 2018

Miercuri, a doua din octombrie

Ziua de azi a inceput mai bine ca cea de ieri.
Durerile de cap nu mai sunt asa de intense ca ieri. Si copiii azi pareau mai linistiti.
Sper din suflet sa fie mai linistita partea a doua din saptamana.

Provocarea merge mai departe

Fiind miercuri, Irina ne propune sa:


 
"Cauta zilnic cateva momente de singuratate si de tacere si bucura-te de ele. Intreaba-te cum te simti si de ce. Ascultati raspunsul. Ce ai putea sa faci ca sa te simti mai bine?"
 
Sigur, aceste momente le am de ceva timp, insa nu prea le-am gestionat cum trebuie. In loc sa profit de ele eu ori pierd timpul pe facebook sau la tv. Asadar, a venit vremea sa fructific aceste momente, cum e acesat de pilda a scrisului. Sigur, am inceput si pe hartie sa scriu zilnic, nu trei pagini. 
Ma straduiesc sa acord atentie mai multa acestor momente in care sa insemne golirea mintii prin meditatie. Cam greu la serviciu, doar acasa pot sa fac asta si nu zilnic.
 
Cel mai linistit moment este acasa cu copiii. Chiar daca sunt uneori pusi pe harta intre ei. Lucrurile s-au schimbat foarte mult intre timp. Incerc sa ma redresez fizic mai ales, psihic sunt ceva mai ok decat acum 2 saptamani. 
Saptamana asta apusurile nu prea au fost prea deosebite. Sper saptamana urmatoare. Se apropie si weekend-ul in care mi-am propus sa fac mai multe lucruri fata de cel anterior.
Unul dintre ele imi doresc sa ies in aer liber mai mult si sa nu mai stau asa mult in casa. 

Sa aveti o zi linistita si frumoasa in suflet!
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Progresele (4)

 Hristos a Inviat! Ziua 4 Draga Eu,  Azi fi mai conectata cu cartea si mai putin cu socializarea virtuala. Sigur, fara asta nu merge. Dar in...