miercuri, 10 octombrie 2018

Miercuri fara cuvinte - incantarea











p.s. nu ascult opera.

5 comentarii:

  1. sugestive si inspirate fitigrafii ai adus azi aici. Happy WW, Carmen draga.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat sunt de frumosi trandafirii!! <3
    Iti doresc sa ai o lectura placuta :). Camil Petrescu este unul dintre autorii mei preferati :).
    Ultima imagine este cumva din Parcul Carol? Am fost odata acolo, mai demult :D
    Happy ww :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoase simboluri ai ales pentru azi!
    Trandafirii sunt superbi. Cartea ar merita sa o recitesc. Sunt curioasa cum as interpreta-o acum! Parcul ce adaposteste monumentul din ultima imagine imi place mult de tot!
    Happy WW, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  4. Interesantă alegere pentru "Miercurea fără cuvinte" - chiar este o încântare ceea ce ai ales !!! Şi mie îmi plac mult !
    O seară plăcută ! Pupic !

    RăspundețiȘtergere
  5. Imagini care ma reprezinta!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere

Progresele (4)

 Hristos a Inviat! Ziua 4 Draga Eu,  Azi fi mai conectata cu cartea si mai putin cu socializarea virtuala. Sigur, fara asta nu merge. Dar in...