marți, 9 octombrie 2018

Marti, a doua din octombrie

Azi ca tema principala pe care o am este sa scriu cele trei pagini de mana.
Nu stiu daca timpul imi permite sa scriu azi trei pagini. Acest obicei dupa unele articole trebuie scrise de dimineata. Dimineata din pacate nu am vreme pentru acest lucru. Nu in fiecare dimineata reusesc sa ma trazesc mai devreme decat o fac de obicei.

Ziua noastra incepe la 6,30 si se termina la 21.30 cel tarziu in timpul saptamanii. Iar in weekend cel tarziu la 22,30 suntem la nani.

Revenind la provocarea de pe blogul Irinei de la Dulce Casa:

  

 
 Marti:
Fa o lista cu 5 activitati pe care iti place sa le faci - citit, lucru de mana, plimbari, o baie relaxanta cu spuma, etc..Cand te-ai bucurat de ele ultima data?Fa-ti timp saptamana asta pentru a pune in practica una din ele.
 
Azi ar trebui sa gasesc un moment al zilei in care sa fac aceasta lista cu anumite lucru care ma deconecteaza de lumea virtuala si nu numai.
 
As putea sa incep de azi sa le pun in aplicare. 
Sa citesc mai mult! Sa petrec timpul liber in aer liber cat se poate.
O preocupare mai aparte sunt si copiii. 
Imi doresc tare mult sa trecem cu bine peste aceasta toamna, fara raceli si alte incidente.
 
Lista mea de azi ar cuprinde:
Citesc cateva pagini
Stam in parc dupa ce termina copiii orele de scoala
Desenez cu cea mica.
Un moment de fotografiat
 
Sper sa trec aceasta zi fara certuri, incindente si alte lucruri care imi poate strica starea de spirit.
 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Progresele (4)

 Hristos a Inviat! Ziua 4 Draga Eu,  Azi fi mai conectata cu cartea si mai putin cu socializarea virtuala. Sigur, fara asta nu merge. Dar in...