joi, 11 octombrie 2018

Joi, a doua din octombrie

Diminetile mele sunt uneori incarcate de ganduri mai dramatice si nu ar trebuie. Mie gandul doar la sanatate si a-mi fi bine ziua care urmeaza sa inceapa.
M-am disciplinat destul de mult in ultima vreme datorita programului scolar al copiilor.
Am inceput sa observ mai multe lucruri in jurul meu. Am redus timpul la telefon, chiar si in metrou. Eventual deloc daca e posibil.

Irina ne spune sa:

Joi
 Descrie un loc in care ti-a placut mult sa stai. Ce anume ti-a placut cel mai mult de acolo?Cauta sa aduci acel lucru sau acea atmosfera in locuinta ta prezenta.
 





Cel mai linistit loc in care m-am simtit bine in multe dimineti, unde aveam vreme sa ma opresc in multe zile a fost Curtea Ateneului Roman. E o liniste altfel, desi pe langa statuia lui Eminescu se perinda zeci de porumbei, pare o atmosfera linistita. Un loc deosebit e acolo. Incarcat dar odihnitor, inspirational. Nu stiu are ceva locul ala, ba sa te opresti dar sa si fugi, ba sa visezi dar sa te si trezesti. Un fel de carusel al gandurilor pozitive si negative. O lupta cu tine. Cu cat te apropii de cladire cu atat pari sa te simti una cu ea.
Ciudat este ca niciodata nu mi-a placut opera, dar cladirea minunata m-a atras de la inceput.
Cum a inceput si experienta mea cu fotografiatul. 
Mentionez este doar un hobby, nu o profesie! 

Ca tot vine iarna, sa ne pregatim psihic:
Prima fotografie am facut-o in zilele de iarna tarzie din Bucuresti.
A doua este facuta in vara.




Nu stiu exact cum as putea sa duc aceasta minunata locatie la mine acasa sau ceva din atmosfera de acolo.
Inca ma gandesc... 


 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Progresele (4)

 Hristos a Inviat! Ziua 4 Draga Eu,  Azi fi mai conectata cu cartea si mai putin cu socializarea virtuala. Sigur, fara asta nu merge. Dar in...