luni, 8 octombrie 2018

Luni, a doua din octombrie

Cand ai impresia ca timpul se opreste in loc, nimic mai gresit.
Uneori, am senzatia ca timpul se opreste, e doar o iluzie.

Nu am avut un weekend prea grozav, am resimtit toata oboseala de saptamana trecuta. Psihic am fost mai ok fata de alte weekend-uri. Nu as putea sa spun ca mi-am dus la final toate sarcinile pe care mi le-am propus, dar oricum sunt bine.

Weekend-ul asta mi-a priit in alte lucruri, insa cel mai important lucru este ca ma fost cu copiii mei acasa, asa obosita cum am fost.


Saptamana asta continuam cu provocarea Caminul tau, un colt de rai de la Irina.
Ce ne scrie Irina in saptamana a doua?
Sigur, sunt doar mai mult niste sugestii, insa ne pot inspira si pot motiva.

In aceasta saptamana trebuie sa ma conectez cu mine:
- mai putin pe calculator, telefon, orice ecran care ma poate distrage de la a ma conecta doar eu cu mine;
- voi incerca sa imi petrec mai mult timp printre si cu cartile mele dragi;
- voi incerca sa construiesc agenda de lucru;
- voi relua, sper cu succes, trei pagini pe zi scrise de mana cum ne propune Julia Cameron;
- voi incerca sa introduc in obiceiurile mele si momente de meditatie;
-  ma voi conecta mai mult cu copiii mei.

Daca reusesc aceste lucruri, as putea sa spun ca vindecarea sufleteasca poate fi cu succes dusa la final.

Un articol de motivatie:

Sa aveti o saptamana bogata si frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Progresele (4)

 Hristos a Inviat! Ziua 4 Draga Eu,  Azi fi mai conectata cu cartea si mai putin cu socializarea virtuala. Sigur, fara asta nu merge. Dar in...