marți, 2 octombrie 2018

Luni

Daca e luni trebuie sa incepem cu optimism la saptamana ce urmeaza. Fiecare zi planificata din saptamana poate usura si aduce un pic de relaxare in viata noastra.


Pentru ca in ultima perioada am avut tot felul de trairi care mai de care, ba cu trecutul, ba cu profesia si nu numai, m-am hotarat sa scriu mai mult si sa las gura lumii sa zica ce vrea.
De astfel, m-am decis sa reiau si agenda de lucru. Vacanta s-a terminat. Concediul la fel! Zilele libere gata si cu ele. De azi am reluat si job-ul, asa ca la treaba.
Pentru asta am gasit un filmulet mai vechi in care se explica cum sa ne planificam luna octombrie... 





si unul mai recent... tare haios...

2 comentarii:

  1. si eu folosesc boullet journal pentru planificare, sunt in al doilea an deja, chiar o sa fac o postare despre asta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Al meu era cam haotic pana anul asta... Acum incerc sa fac unul mai mic ca format, formatul A4 nu mi-a fost la indemana mereu. Si mai personalizat. Cu atatea instrumente, sper sa ma descurc!

      Ștergere

Progresele (4)

 Hristos a Inviat! Ziua 4 Draga Eu,  Azi fi mai conectata cu cartea si mai putin cu socializarea virtuala. Sigur, fara asta nu merge. Dar in...