luni, 1 octombrie 2018

Octombrie, o provocare si doua frunze

A venit si octombrie. Pentru mine incepe perioada preferata a anului, desi nu sunt nascuta in aceasta perioada dar am preferinte spre aceasta perioada pentru ca sunt creativa, activa si mai harnica!

sursa foto: pinterest pisi dovleci

Am primit pe e-mail vesti de la Irina - Dulce Casa, blogul de unde m-am inspirat in multe lucruri personale, mai putin cu crosetatul si lucrul manual. Sunt antitalent, oricat m-am straduit eu nu a mers!


Care sunteti mai dornice sa participati la o provocare, iata ce ne-a pregatit Irina:
provocarea-de-octombrie: Caminul tau - un colt de rai

Marturisesc ca as fi tentata sa particip, dar euc u frunzele mele care bat de colo colo nu prea ma tin constant de treaba.
Apropo de frunze, am cules cu Bia frunze saptamana trecuta, ii trebuia la scoala, insa in alte zile si uite asa m-am pomenit si cu o mana zdravana de frunze... pe care le-a uitat la mamaia... lol

Eu incerc sa ma alatur provocarii, insa nu stiu daca am sa reusesc pana la final!

Irina zice asa
citez de pe blogul ei:

SAPTAMANA 1

 SPUN STOP



"In aceasta saptamana ne vom concentra asupra TIMPULUI - fiecare dintre noi primeste zilnic o portie de 24 de ore. Ce facem cu el?De ce ni se pare ca nu avem suficient timp?Incotro alergam?

Saptamana aceasta vom spune STOP caruselului in care ne rotim. Vom incetini ritmul, vom lua lucrurile pe rand, vom trai fiecare clipa la intensitatea ei maxima.

Saptamana aceasta vom spune stop, ne vom deconecta si vom lua zilnic macar doua pauze de la agitatia din jur, si din noi.Saptamana aceasta spune stop zgomotelor din caminul tau si deconecteaza-l de la agitatie si negativitate.

Saptamana aceasta lucrez la incetinirea ritmului

opresc facebook-ul, instagramul, stirile si orice altceva care ma distrage sau ma incarca negativ

dimineata si seara imi ofer 15 minute in care sa stau linistita si sa devin constienta de mine, de gandurile si de nevoile mele
Provocarea saptamanii
Cumpara o lumanare deosebita si aseaz-o in punctul central al casei tale. De cate ori o vezi, fa o rugaciune pentru pace, pentru liniste, si aminteste-ti sa incetinesti ritmul."


Fiind luni, mai degraba cred ca as incepe prin a cumpara acea lumanare. Chiar nu am mai cumparat de mult timp!"

 Sigur, trebuie luat pe rand si nu in graba, dar cand ma gandesc la noua mea rutina de dimineata impusa de noul orar scolar al copiilor: pachetele, mic dejun, trezitul lor, imbracarea si mici maruntisuri care uneori le fac in metrou spre scoala.... sa vedem.

Dimineata m-a uimit cea mica: mami, cand voi invata sa citesc la scoala o sa citesc multe carti... ar fi grozav sa faca asta decat sa stea cu ochii in ecrane si eu pe langa ea cu ceasul!

Asadar, va urez o saptamana plina, grozava si in acelasi timp, nu agitata!

O imagine din septembrie... de joi seara
arhiva personala


Update:
Nu ar strica sa aruncati un ochi si in arhiva Caminul cot de rai. Am gasit niste idei frumoase acolo care mi-au placut. Ramane sa le si pun in practica acum.

Un comentariu:

Progresele (4)

 Hristos a Inviat! Ziua 4 Draga Eu,  Azi fi mai conectata cu cartea si mai putin cu socializarea virtuala. Sigur, fara asta nu merge. Dar in...