marți, 30 octombrie 2018

Luni, ultima din luna octombrie

Dupa un weekend cutremurator si cu un cutremur, care iar mi-a dat programul peste cap, gadnurile mi le-a imprastiat, abia le asezasem putin, am ajuns si in ultima luni din aceasta luna.
Ce urmeaza in aceasta ultima luna a provocarii vom vedea.






In aceasta luna lucrurile au fost ceva mai linistite, mai putina oboseala as scrie, multe chestii noi. Singurul lucru pe care nu am reusit sa-l duc la final a fost lista cu sarcinile de pe hartie.

Cu rasfatul am inceput deja sa lucrez la acest capitol. Asa am realizat cat de putin m-am apreciat si cat de putin m-am ocupat de sufletul meu. In loc sa ma rasfat am stat si am plutit in starea de victima. E vremea sa ies din starea asta de victima. Ajunge!
Ca nu sunt prima si ultima femeie cu esecuri.

M-am rasfat culinar. Trebuie sa invat sa ma rasfat. Sa invat cu masura si echilibru. Lucrurile pot scapa de sub control.
In trecut daca ai dus lipsa de anumite lucruri, ai tendinta atunci cand ai posibilitatea sa le ai sa fii tentat sa faci excese.

Saptamana asta declar saptamana rasfatului sufletului.

Un comentariu:

  1. Eu am reusit cateva zile la rand sa imi aranjez parul ceea ce, pt mine, e fenomenal in aaceasta perioada!

    RăspundețiȘtergere

Progresele (4)

 Hristos a Inviat! Ziua 4 Draga Eu,  Azi fi mai conectata cu cartea si mai putin cu socializarea virtuala. Sigur, fara asta nu merge. Dar in...