sâmbătă, 27 octombrie 2018

Jurnalul unei femei simple (12)





Azi
27.10.2018
O sambata in care luna ne-a asteptat sa ne trezim. Luna plina.

Afara
Un rasarit minunat pe care nu am putut sa-l fotografiez de blocuri. Vizibilitatea foarte redusa. Dar cine a putut sa-l vada cred ca a trait un moment linistit si frumos. Soare, nori razleti.

Ma gandesc
Cum sa gasesc mai mult timp pentru mine sa ma rasfat cat pot de mult.

Sunt recunoscatoare
Ca am reusit sa trec saptamana cu bine, ca pot lucra in liniste.

Din bucatarie...
Miros de cafea, iaurt si pateu.

Ce mai mesteresc...
Lucrez la proiectul lansat de Irina de la Dulce Casa: provocarea caminul colt de rai. Am reusit sa cumparam si o candela aseara impreuna cu fiica mea. E tare incantata si o incurajez sa se apropie cat poate de mult de Dumnezeu pentru ca vor veni momente in viata, din pacate, cand va avea nevoie de putere de la Dumnezeu sa treaca obstacole dificile in viata.

Citesc:
Mia mult lectiile cu V decat carti anume.

Imi doresc... 
Sa fac niste schimbari prin casa, unele amanate cam mult.

Am invatat...
Ca atunci cand imi propun ceva sa fac si devine prea greoi, aman din diverse motive sau nu am tragere prea mare de inima sa fac acel lucru sa caut modalitati sau cumva o cale de a simplifica lucrurile. Imi amintesc de anii trecuti cand, desi imi propuneam sa-mi simplific cumva viata parca mai rau o complicam. Am reusit oarecum sa mai simplific putin, insa atunci cand imi propun ceva sa fac, fie ca e vorba de cumparat ceva sau facut si curatenie in casa am uneori senzatia ca e prea grreu, prea complicat si frustrant. Interesant este ca, unele lucruri nu se pot schimba atat cat nu ne constientizam atitudinea sau reactiile fata de anumite situatii si nu ne si responsabilizam fara sa ne infuriem sau sa devenim agresivi verbal.

Un citat:
"Invata de la ziua de ieri, traieste pentru azi si spera pentru maine. Cel mai important lucru este sa nu incetezi sa-ti pui intrebari" de Albert Einstein

Ascult:




Imi place:
Sa privesc cerul in fiecare dimineata. Un obicei care a devenit parte din momentele mele de singuratate.


O fotografie
draga mie:





sursa: o pagina de facebook a Istanbului... Istanbul in picturi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Progresele (4)

 Hristos a Inviat! Ziua 4 Draga Eu,  Azi fi mai conectata cu cartea si mai putin cu socializarea virtuala. Sigur, fara asta nu merge. Dar in...