miercuri, 22 august 2018

Miercurea fara cuvinte (7)





























6 comentarii:

  1. Natura si istorie, impletirea perfecta!
    Happy WW, cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. nu prea imi dau seama... este cumva Varful Cindrelu?
    In fotografia a doua... sunt reviste de pe vremea comunista?
    Interesanta alegerea ta de astazi... m-as bucura sa ne explici prin ce asociere ai decis sa postezi aceste doua fotografii ☺ Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este Varful Toaca din Ceahlau.
      A doua fotografie este facuta in biblioteca in care lucrez unde se afla cateva carti expuse legat de Centanar, biblioteca si istorie. Sunt fotografii din diferite perioade reper ale evenimentelor ce au afectat pozitiv si negativ cursul firesc al activitatilor din biblioteca.
      Legatura dintre cele doua e una metaforica. Realitatea istoriei sau evadarea din ea in natura.
      Zona Ceahlau, Bucegi, in general lantul muntos Carpati din zona de sud raman preferatii mei pentru drumetie.
      Happy WW!

      Ștergere
    2. foarte interesant! multumesc mult Carmen ☺

      Ștergere
  3. Este varful in forma de piramida, de care am mai citit?
    Sunt atatea povesti deosebite despre zona!
    Poate ne mai povestesti candva!
    Zile frumoase si senine, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  4. De la geamul din sufragerie (sau de la cel din bucatarie) pot zari in departare, cum ma uit drept inaite Bucegii... In stanga se vad Piatra Craiului, Fagarasii si tot asa. Azi nu se vad - poluarea :)).
    E minunata prima fotografie <3
    A doua imi place tare mult pentru ca mi se pare fascinant sa descopar in Bucuresti (mai ales, dar nu numai) cladiri cu poveste. <3

    Happy joi :)

    RăspundețiȘtergere

Jurnalul emotiilor

  Azi Desi, e abia vineri si pentru multi a inceput vacanta scolara sau concediu. Pentru mine inca nu, mai am o zi de munca. Ziua a fost ori...