duminică, 19 august 2018

Jurnalul unei femei simple (9)



De la Corcodusa revenire

Vineri, orele pranzului

Afară
Zi calduroasa de august, canicula si azi.

Mă gândesc
Ca trebuie sa avem mai multa grija de sanatate.

Meșteresc
Raftul cu conserve, nuraturi si borcanase cu tot felul pentru iarna.

Din locurile din care învățăm
Ca daca nu ne acceptam asa cum suntem, cu rele si bune, nu ne resemnam cu trecutul avut si cu greselile din el, nu putem fi linistiti si fericita mai departe.

Din bucătărie
Miros de cartofi prajiti, carnaciori si sfecla rosie la fiert.

Cu ce sunt îmbrăcată
Ținută sport pentru curățenie.

Mi-e dor de...
O imbratisare, o mangaiere de suflet.

Îmi doresc să...
Să ma gandesc sa imi fie mai bine decat imi este, macar sa incerc.

Sunt recunoscătoare...
Ca am reusit sa ma pun pe picioare si sa incep sa imi reiau treburile.

Ascult:




Privesc...
Zilnic cerul, apusurile si zarea de la balcon.

În casă
Ordine, lucruri puse la locul lor. copii se joacă.

Unul dintre lucrurile preferate
Să pot privi cerul in fiecare moment al zilei.

Din planurile de weekend
Putina ordine la haine.

Citatul preferat

Mereu exista sansa unui nou inceput.

O fotografie primita de la un suflet drag:




4 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Sfecla rosie. O sa pun multe borcane. La castraveti nu m-as baga. In septembrie fac o lista cu ce as putea sa pun si sa fiu sigura ca nu o dau in bara.

      Ștergere
  2. Iti trimit cu drag o imbratisare virtuala!!! :)

    Am ascultat piesa - stiu ca am vazut la momentul cand se difuza Clona cateva secvente :). A fost placut sa vad imaginile - mi-au reamintit de vremuri ce-mi par acum insorite :).

    O zi minunata!! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult.
      Da, e un serila controversat. L-am vazut dupa multi ani de la prima sa difuzare.

      Ștergere

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...