joi, 3 octombrie 2024

Suflet de septembrie

 Mi,am cautat sufletul în fiecare cuvânt al tău.

Am dat doar de pietre reci și murdare 

Credeam ca îmi găsesc inima ascunsa după umbra cuvintelor tale

Nu am știut ca nu ai cuvinte, ci ai avut doar pietre cu care ai aruncat intr,o zi cu ele în fiecare privire de a mea.

Când simți ca nu mai poți, se zice că trebuie să faci ceva ca lucrurile sa meargă și sa cauți veriga slabă. Dar, haosul momentului nu te lasă să o vezi.
Ia-ți o pauză și respiră. Privește cerul, mai ales în zilele astea, e atât de albastru frumos și parca dispar toate problemele si durerile Când stai cu ochii pironit, hipnotizat de frumusețea lui.



Finalul lunii septembrie mi,a adus ceva frumos la Festivalul Strada de C,Arte:




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Suflet de septembrie

 Mi,am cautat sufletul în fiecare cuvânt al tău. Am dat doar de pietre reci și murdare  Credeam ca îmi găsesc inima ascunsa după umbra cuvin...