marți, 15 octombrie 2024

Luna la geam


 Sunt cateva zile bune de cand nu am mai zarit-o pe cer din cauza norilor si a ploilor. Aseara am reusit de la balcon s-o fotografiez. Iata partea buna a pozitiei blocului unde locuiesc acum, nu mai prind eu apusurile alea de dincolo dar luna mereu am prins-o si cat de aproape, acolo era departe mereu. 
Morala e ca orice loc are plusuri si minusuri. Dar Luna merita toata admiratia mea. Aseara am ratat apusul sa-l vad de la munca, m.am luat cu treaba si am ajuns prea tarziu la geam, se dusese deja soarele.
 

 
Incerc sa ma adun si sa ma aliniez la ce am de facut. 
Ziua de marti da startul la frigul ce va fi sa vina. Gata cu caldura. 
 


Vacanta e destul de departe. Pregatirea ptr bac merge dstul de greu, nu prea are chef acasa si invete, abia abia, o sa fie tare greu. La roaman nici acum nu s,a apucat, nici eu nu stiu ce carte de pregatire sa iau sa se apuce de scheme macar. Nu stie nici el cum sa se apuce. 
Inca e haos. La mate am gasit un site de unde i,am printat dar cu romana nu stiu pur si simplu cum sa-l organizez. Nu stiu eu de unde sa ma apuc ca sa se apuce. Meditatii nu am reusit sa-i pun. Cu cine trebuia sa faca nu mai poate. Ma invart in jurul cozii momentna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Luna la geam

 Sunt cateva zile bune de cand nu am mai zarit-o pe cer din cauza norilor si a ploilor. Aseara am reusit de la balcon s-o fotografiez. Iata ...