luni, 14 octombrie 2024

Bogatia sufletului

 E o zi speciala azi. Cat pe aci sa trec pe langa ea fara sa o bag in seama. Ma straduiesc sa ma apropii de sufletul meu si  sa gasesc bogatia lui. Stiu, se afla in fiecare suflet de om bogatii de care nu ne atingem uneori intreaga viata.

Mintea si sufletul sa ne fie mereu in liniste si pace, aliniate cu gandul si fapta. Oare ne iese de fiecare data sau uitam si o luam asa cum o fi?

Trebuie sa recunosc ca imi este foarte greu sa merg la un preot sa-i spun ceea ce scriu eu pe blog si in jurnal, dincolo de mentalitatea mea cu greu de schimbat am nevoie sa,i vorbesc unei icoane si nu unui preot. Inca nu am reusit sa accept acest lucru, sa fie deja 9 ani sau 10 ani sau mai mult, oricum era dupa ce am nascut-o pe fi,mea. Daca as merge cu siguranta va fi ca asa mi,a zis o colega de serviciu si fetele de pe un forum privat. 

Vreau sa privesc inainte si nu in urma pentru cu privitul asta in urma imi da stari de trsitete, ma scoate din ritm, imi strica relatii, imi strica prea multe si nu mai vreau asta. Bine, imi place sa fiu eu cu mine in multe momente ale zilei, dar e nevoie si de socializare de schimb de idei, vorbe sau pur si simplu conversatii.

De ce uneori nu reusim sa vedem anumite lucruri ca fiind firesti si luptam impotriva lor?

Cu intrebarea asta imi incep saptamana. 

De doua zile revad un serial anime - Full Metal Alchemist si iata acolo ce zice:

Oamenii nu pot obtine ceva fara sa sacrifice altceva. 
Trebuie sa dai ceva cu valoare egala pentru a obtine ceva.

Interesant. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bogatia sufletului

 E o zi speciala azi. Cat pe aci sa trec pe langa ea fara sa o bag in seama. Ma straduiesc sa ma apropii de sufletul meu si  sa gasesc bogat...