sâmbătă, 13 iulie 2024

Vreau zapada!

 Zilele astea parca ar fi scoase din cub de gheata si bagate in cel mai aprig foc selenar.

Aseara la ora 9 si trecut peste simteam inca zapuseala. Parcul plin de grupulete si grupuri de oameni. Noi am iesit de la film. A ales fii-miu sa mergem de ziua lui si la Cinema City. Nu pot sa scriu ca am fost incantata, ma simteam ca la gradinita. Dar multumita in sinea mea ca mai copilareste inca. Am vazut filmul Sunt un ic ticalos cel cu minionii. Sala nu era nici jumatate. Ultima oara cand am fost la film anul asta tot cu fii-miu sala era aproape plina, cu exceptia randurilor din fata era ocupat tot.

Va pun trailerul:


Fara gandacii aia ar fi fost mult mai frumos filmul. Eu nu suport gandacii, fi-miu imi zicea ,,hai, mami sunt doar desene...,, bleah. In zona in care locuiesc avem de aia mari. E si normal pentru ca suntem foarte aproape de parc si vin din canale. Nu stiu daca mai fac dezinsectie cei de la administratia blocului. Sa speram ca mai cheama iar ca s-au inmultit ingrozitor, geamurile le tin inchise mai ales pe cel de la baie. 

Ieri arata asa:


Cand am iesit erau 39 de grade undeva spre ora 19,00. Cu greu am rezistat. Hidratare maxim, saruri, apa cu lamaie. Ma bucur ca sunt in concediu perioada asta. Din pacate nu am avut cum sa imi iau toata vara, undeva in august ma reintorc pe la jumatate. Sa speram ca nu vor fi tot asa temperaturile. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Regasire

 După o săptămână dulce amara cu transpirații emoții călduri aer irespirabil și un soare de neînțeles  Arde soarele de iti ia mințile efecti...