luni, 15 iulie 2024

Optimismul

 Fi mai optimista!


Fi mai optimistă! 
Mi se spune și mi se scrie de nu știu câte ori!

Sigur, să fiu mai optimistă. Dar sunt momente când optimismul nu te mai ajută, când e mult prea târziu să înțelegi că optimismul e atunci când lucrezi la ceva conștient, liniștit nu pe repede înainte, nu presat și nu constrâns. 
Timpul nu ajută optimismul cu nimic. Să lupți cu starea de bine să fie permanent acolo și poate determina o formă sigură de amăgire. 

Optimismul uneori nu mai are sens. E o stare permanentă de amăgire. De cele mai multe avem impresia că dacă ne lipsim de rugăciuni și ne lamentăm în asemenea fraze cu siguranță va fi bine. 
Nu!
Sub nicio formă!
Optimismul e un fel de praf în ochi.
Rugăciunea este cea mai puternică armă împotriva stărilor de rău.
 Nu cred în altceva decât în puterea rugăciunii!

Și nu caut cărți cu rugăciuni gata scrise, ci doar acele care vin din suflet.
Sigur că ajută să am o idee cum se roagă oamenii în Biserici. Sigur ca, e bine să citesc cărți, dar adevărata rugăciune e scrisă doar în sufletul meu.
 
Din curtea Bisericii Sf Antim Ivireanu, anul 2023.

Simplitatea rugăciunii venită din suflet este cea mai frumoasă si plăcută, dă o stare de liniște sufletului.

Să trecem cu bine și această saptămână de foc. Seamănă a un fel de lockdowmn pandemie, doar că e despre vreme. 



Un comentariu:

  1. Si aici este foarte cald.. a durat asa mult timp, insuportabil. Joi si vineri ne-a tatonat o posibila ploaie si doar la auzul unui tunet zambeam fara sa vreau - e atata nevoie de putina racoare, de putin aer... prea multa poluare.
    Uneori esti obosit si vezi mai greu partea buna... dar e acolo,
    Foarte frumoasa fotografia.
    🤗🙏🏻

    RăspundețiȘtergere

Luna la geam

 Sunt cateva zile bune de cand nu am mai zarit-o pe cer din cauza norilor si a ploilor. Aseara am reusit de la balcon s-o fotografiez. Iata ...