vineri, 12 iulie 2024

18!

 18 si atat!

As avea multe de scris despre acest subiect, insa amintirile sunt atat de dureroase incat nu vreau sa mai scriu despre ce a fost ci doar despre momentul actual:

Doar atat: La multi ani fiului meu si sper sa fie bine in viitor, sa ne descurcam cu marele examen de cosmar la anul bacul sis a fim mai ales sanatosi.

Ziua oficiala este azi, 12 iulie dar si-a serbat,o pe 10 iulie, oricum ar fi trebuit sa se nasca pe 11 de fapt, dar din motive nestiute de nimeni s-a nascut noaptea pe 12 iulie, la doua ore dupa ziua de marti 11 iulie.

Pentru mine e un subiect inchis, unul trist si neinteles, neputincios si fara raspunsuri, unul in care nu m-am simtit deloc aliniata cu mine si nici nu o sa ma simt vreodata in viata asta, poate in alta, dar le-am luat cum au venit in final, daca asa a decis Dumnezeu am acceptat si m-am resemnat.

Dar azi, azi nu este doar despre mine ci si despre fiul meu care a implinit azi 18 ani. Am facut tot ce mi-a stat in putinta sa aiba o zi memorabila: a serbat cu baietii, sora lui si ceilalti intr-un loc de joaca mai scump si mai special Laser Max, dar el a ales si am respectat alegerea lui. 

Sa fim bine si sanatosi!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Regasire

 După o săptămână dulce amara cu transpirații emoții călduri aer irespirabil și un soare de neînțeles  Arde soarele de iti ia mințile efecti...