miercuri, 24 iulie 2024

Provocari

Am trecut si trec printr-o perioada destul de ciudata

Mi-am inceput dimineata cu cateva minute din acest video:


Intre timp am reusit sa fac umbra in casa. Soarele dimineata pana la 14.00 parca ma viziteaza direct in camera. Nu se mai putea. Nu mai am forta sa indur calduri cum am indurat unde am stat pana acum un an si jumatate la ultimul etaj, aerul conditionat nu mai facea fata, cred ca avea probleme cu freonul sau ceva de genul.

Caldura excesiva aduce si intreruperi cu energie electrica, aseara am stat o ora is ceva fara curent, noroc ca facusem racoare in casa si am rezistat.

Desi afara pare mai racoare in casa tot zapuseala este, luna asta a fost ceva de groaza, noaptea am dat drumul la aerul conditionat si noaptea, odihna e varza, noroc ca am fost si inca mai sunt in concediu, dar si concediul trece imediat, nu am toata vara concediu, as fi vrut dar nu am atatea zile sa acopar doua luni intregi platite. 

Diminetile sunt destul de grele pentru mine, nu imi place sa dorm dupa ora 8 pentru ca ma trezesc cu dureri de cap, mai bine atipesc peste zi decat sa dorm mult. Noptile fiind mai mult nedormite in ultima perioada m-am straduit sa nu mai dorm a prost, plus ca imi scurteaza ziua de concediu si de relaxare. Si cand incep munca o sa vreau sa dorm mult. 

Azi dimineata am dat si de acest video:

Hidratarea 


Sper aceasta saptamana sa fie mai blanda cu noi!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Regasire

 După o săptămână dulce amara cu transpirații emoții călduri aer irespirabil și un soare de neînțeles  Arde soarele de iti ia mințile efecti...