joi, 1 august 2024

Jurnalul unei femei simple

 


Astăzi 
Joi, orele pranzului

Afară 
Soare si caldura, a revenit canicula 37 de grade deja.

Ce imi doresc
Sa trec cu bine fiecare zi din viața mea.

Gânduri 
Îmi trec prin cap să mă apuc serios de scris cartea aia, dar ce mă fac cu gramatica limbii române, nu o pot asimila de niciun fel. Simt nevoia să scriu, dar una e scrisul pe blog și alta e o carte publicată. Sentimentul rușinii e din în ce mai prezent în viața mea. Dar de când asta? Nu înțeleg. 

Bucurie
Când privești stelele și luna din alt loc al țării. Când te simți norocos sa vizitezi a treia oara un loc sfânt și liniștit. Când îți bei cafeaua pe balcon la asfințitul soarelui.

Citesc 


O carte de amintiri și interviuri. Aflu lucruri și întâmplări din viața criticului literar. Mi,a plăcut obiectivitatea sa fermă pe care o avea la scrierile cronicilor sale.
O postare in limba engleza din care copiez:

Există o diferență între a face ceva în căutarea vieții pe care vrei să o trăiești și a face ceva pentru a te simți bine cu tine. Când faci primul, conduci. Tu alegi. Traiesti. Când faci asta din urmă, urmezi regulile altora pentru ceea ce te face suficient de bun. Esti ales pentru. Și trăiești planul altcuiva pentru tine.
Se aliniază asta cu tipul de viață pe care știu că vreau să o trăiesc? Dacă nu, atunci nu ar trebui să merg mai departe cu această acțiune.
—Najwa Zebian , Singura constantă: un ghid pentru îmbrățișarea schimbării și pentru a duce o viață autentică
 Sursa citatului:

Am avut parte în luna iulie de zile frumoase, deși mi-a fost mai mult rău cam toată luna, foarte puține zile când m-am simțit cât de cât bine. Au fost și zile bune. Puține. Am serbat ziua băiatului, am cheltuit o groază de bani, gaura în buget foarte mare, dar a ieșit frumos cu amintiri memorabile, cred.
Concediul mult așteptat l-am savurat mai mult la pat. Am avut și o ieșire planificată prost de data asta, dar mă bucur că am reușit să ies câteva zile din aerul poluat al Bucureștiului.
Încep să-mi revin la normal cu anumite chestii. Și mă bucur totuși că nu sunt chiar singură. 

Privesc
Cerul cu nori. Luna seara când o prind. La Sinaia am prins cerul plin cu stele, luna frumos așezată și un peisaj super.

Citatul preferat:
,,Sunt mai de preț decât stelele.
 Deoarece eu știu că ele sunt acolo sus, 
în timp ce ele nu știu că eu sunt aici jos,, 
                                                                                                        de William Temple.
Lucruri preferate:
Să scriu, sa iubesc și sa ma uit la filme.
Să stau sa privesc pescărușii în parc de pe o banca la marginea lacului.

Savurez
O apa cu lâmâie, o cafea rece și un ceai din plante. Canicula cere hidratare maximă.

Ascult


Vizionez:
Sex and the City pe Netflix... mă amuză serialul în sine.
Netflix a anuntat azi ca revine sezonul 4 al serialului Emily in Paris.
Caut un serial mai altfel dar inca nu am gasit.

Planuri 
Curățenie în casă 
Câteva minute zilnic gimnastica 

Fotografii 











Sinaia e asa cum o știu! 

Rugaciune:

Doamne, da-mi putere si chibzuinta, forta si rabdare, calm si intelegere pentru tot ce va urma sa vie.
 Da-mi inspiratie si mult curaj, da-mi claritate si lumina in tot ce gandesc si fac. 

Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cartea zilei

 In urma cu 2 ani am cumparat sub impulsul unei stari sau emotii, de la o recomandare sau de la o reclama o carte ce nu am citit-o, doar am ...