luni, 24 iunie 2024

Recunostinta pentru...

 Recunostinta si pace in suflet

 

Bucurie si stare de bine.

In zilele de sarbatoare simt o energie si o pofta de viata altfel. Dar azi m-am trezit cu ganduri de recunostinta pentru tot ce ma inconjoara si pentru oamenii care au pus un gand pentru mine si m-au ajutat dupa posibilitatile fiecaruia prin rugaciuni, bani si incurajari.




,,Viata este o abundenta si fiecare alege ce face si cum face, fiecare alege pentru el...[...]...Cum este relatia pe care o ai cu tine?... 
 
* concentreaza-te asupra locului in care vrei sa ajungi, nu asupra starii din care pleci *
 
,,Ceea ce cauta ei, oamenii ar putea gasi intr-o singura floare sau intr-un singur strop de apa...,, Antoine de Saint-Exupery/micul print.
 
 
Bucatareli:
  Am dat de un site, probabil sa fie vechi, cred ca poate am mai intrat cine stie cand....
 ma tenteaza de la acest site:
 Are si canal youtube, nu am stiut:


 Afara e deja canicula inca de la ora 11.00, nici nu vreaus a ma gandesc ce va fi mai incolo. De iesit doar la magazin am iesit, magazinul aglomerat si eu care credeam ca nu e nici deschis, da de unde. Azi cuminte la repaus pana maine dimineata. Nu am carat multe dar am luat ceva produse, mai ales mancare. La mu nca o sa evit caratul pe cat posibil ca vad nu e ok inca sa car. 
Sper azi sa fiu in stare sa ma ocup putin de ingrijire personala, igiena e stricta, dar acolo o pensare ceva, sa vedem.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recunostinta pentru...

 Recunostinta si pace in suflet   Bucurie si stare de bine. In zilele de sarbatoare simt o energie si o pofta de viata altfel. Dar azi m-am ...