duminică, 23 iunie 2024

Progresele continua

Cu emotiile nu-i de gluma!

Am inceput aceasta postare cred ca de 5 ori. Sper acum s-o duc pana la final. 
Nu voi scrie despre ce a fost, ci de spre ce este azi dupa ce a fost!

Starea de sanatate s-a inrautatit, insa acum sunt la refacere, inca stau cu emotii unde in subconstient daca rezultatul biopsiei va fi ok. Inca ma gandesc de ce nu mai reusesc sa scriu cum imi pun in minte. Articolul ultimul nu a fost aprobat pentru tiparire ci dosit la ,,rezerva,, din motive ca nu am respectat numarul de caractere.
Asa ca, daca mai vreau sa public la revista bibliotecii voi fi nevoita sa respect noile cerinte emise si stabilite de catre redactie, exact ce urasc cel mai mult: sa ma incadrez in niste tipare impuse de altii de mai sus, nu cei de la cei de la redactie sunt de vina, ba chiar au fost exagerat de ingaduitori si fermecatori cu mine, dar au de mai sus impuse niste limite, din pacate, pe care trebuie sa le respecte ca nu au incotro. Greu cu gazetaria asta, acum incep sa-i inteleg pe gazetarii timpului, nu e usor sa respecti niste termene si niste reguli, sa nu mai zic de limite.
 
Lasand la o parte frustrarea asta inutila. Peste altele, fii,miu a terminat cu brio  clasa 11, el stie cum a reusit cu romana e cam praf, ca urmare de la 1 septembrie l-am anuntat ca va face meditatii ca sora lui, nu se poate sa altfel la ce teste sunt pentru bacc m-a luat capul, nici eu nu am fost in stare sa le rezolv cum trebuie si chiar am invatat in liceu pe vremea mea.... in anul 1992/1993.... Doamne! cat a trecut, nu fac socoteala! 

Netflix si Prime TV: avand in vedere ca zilele astea sunt nevoita sa stau la refacere in pat dupa interventia chirurgicala am rascolit seriale si asa am descoperit serialul El Cid/Cidul mistoo varianta asta ultima facuta, mi-a placut si actorii au fost mai credibili, decorurile altfel, nu stiu ce sa zic, dar mi-a placut enorm. Am terminat si sezonul 3 del a Bridgerton, nu e cine stie ce mare serial, dar idea in sine plecand de la un tablou al lumii regale chiar mi-a placut, desi nu stiu de ce am avut la Netflix audio in japoneza... 👧👀 de la setari ceva am facut.

Gatit? nici vorba de asa ceva! chestii rapide facute la friteuza aia luata de pe e-mag air fly, nu am ales bine, dar o tin pe asta cat o tin si pe urma ma documentez sa iau una cum trebuie, asta e cam vraiste, cartoful crud nu il face cum trebuie ori inca nu stiu eu sa setez. 

Planuri?
Nu am nicio idee acum pana nu ma refac si nu imi revin fizic. Psihic chiar vad ca suport destul de bine pe fondul unei tristeti. Sper in vacanta sa pot pleca cateva zile la munte, chiar am nevoie de cateva zile asa sa fie bine. In rest, sa vina concediu si multa relaxare, poate fac si o curatenie serioasa, sper... 

 In zilele astea libere ascult si niste discursuri filosofice si nu doar:
 

M-am straduit sa audiez si Cursul de Literatura la care particip in fiecare saptamana, dar din motive medicale am lipsit, sper saptamana urmatoare sa nu mai lipsesc pentru ca se apropie de final. La acest curs Dl Prof Cristea-Enache ne-a vorbit despre Dan Stanca, prozatorii de dupa 1990. La toamna dansul va tine  un Curs despre Emimescu. In general, cursurile sunt de fapt o sinteza si in acelasi timp o trecere in revista sumara a teoriei, altfel abordat, alt stil de vorbi mai placut si obictiv. 

 
Carti:
Fireste, am mai comandat carti, le astept zilele urmatoare la easybox. De data asta am luat ca reper doua extreme: publicistica si filosofie. O carte despre publicistica marilor scriitori si cealalta Cele doua carti despre excelenta si progresul cunoasterii divine si umane, probabil discursuri despre framantari interioare raportate la univers. Voi vedea!
Ma lupt cu Garcia care a scris Un veac de singuratate, nu inteleg de ce nu m-a dat pe spate cartea asta, pur si simplu nu pricep, nici Maestrul si Margareta pe care am citit-o pana la capitolul cu Pilat din Pont, se zice ca e un reper a literaturii si filosofiei, cartea importanta din bibliografiile de la facultate.
 
Am fost si la Bookfest si fireste a fost splendid!
Iata si achizitiile insotite si de autografe:
 

 
 Lansarea de carte a fost de istorie pentru mine: l-am cunoscut personal pe Domnul Sergiu Musteata (cel in albastru) si a fost pentru mine entuziasmul maxim al vizitei la Targ. Sa va scriu sincer aceasta lansare a fost si motivul principal pentru care am venit la Targul de carte, a fost ocazia perfecta sa-mi salut ca sa scriu asa locul unde s-au casatorit bunicii mei.  Ceilalti nu stiu sa va scriu prea multe pentru ca era prima oara cand ii vedeam. Pe Doamna care vorbea la microfon din imagine o mai vazutsem la alte documentare, discutii pe Youtube dar nu despre Paul Goma.



 
Cea de langa este Doamna Flori Balanescu o Doamna exceptionala si cea care s-au ocupat in detaliu despre Paul Goma:
 

 Am fost trista ca nu au fost asa multi, ma asteptam sa fie buluc, sincer va scriu chiar am fost extrem de dezamagita, in schimb la alte lansari gen romane proza sau mai stiu eu ce alte traduceri eseuri erau buluc.
 
Cealalta lansare la care m-am dus din respect pentru Dl profesor abia am gasit loc si scaun... Mi-am luat si cartea pentru ca era vorba despre un mare critic drag mie Alex Stefanescu care intre timp a murit in acest an. A scris multe cronici de carte exceptionale de-a lungul anilor. Obiectiv si patrunzator!



Iar la una dintre lansari a participat si vorbit febletea mea Ioana Pirvulescu pe care am prins-o din mers sa imi dea un autograf pe fila de garda a ultimului sau roman Aurul Pisicii, un roman de dragoste pe care cine stie cand il voi citi, e in biblioteca frumos asezata! Doamna a scris recenzii si cronici exceptionale in Romania Literara a anilor 90 si 2000+ Acum nu stiu cat mai scrie gazetarie, dar a devenit de curand modelul meu, asta nu o stie!

 



Una peste alta, am stat cateva ore la targ, dar ore de istorie pentru mine. Cand am ajuns acolo mi-a fost cam rau putin, dar mi-am revenit pe parcurs, m-am hidratat maxim, pacat ca nu am stiut de sarurile de rehidratare pe care acum le iau aproape zilnic, mai ales cand plec afara. 




Fotografii:
 

 


 

4 comentarii:

  1. Ganduri bune iti trimit! Sa fie bine :)
    Luna de la final e fantastica
    (ps: cred ca as vrea netflix doar pentru audio in japoneza... dar din pacate acum e exclus...)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc asemenea! Eu am devenit oarecum dependenta de Netflix, aici are o contributie fii-miu ca voia nu stiu ce seriale anime sa vada musai acum 3 ani, uite asa m-am trezit ca ma uit si eu la seriale intregi nu la unul sau doua ca el. Liniste si pace in suflet!

      Ștergere
  2. sanatate multa!dar ce biopsie ai facut?ti-a iesit rau papa nicolau?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc. Extirpare polip uterin, biopsie edometrica Hpv ptr ca au iesit valorile de la markeri tumorali anormali, am repetat de 3 ori analizele si au iesit anapoda. Nu a iesit rau la papanicolau, dar din cauza acelor analize de sange facute, am facut si rmn-ul vizite peste vizite, eco de 4 ori. Spitalul privat nu e una cu cel de stat, clar. eu recomand Sanadorul pentru ca acolo am fost. Doamne ajuta!

      Ștergere

Recunostinta pentru...

 Recunostinta si pace in suflet   Bucurie si stare de bine. In zilele de sarbatoare simt o energie si o pofta de viata altfel. Dar azi m-am ...