sâmbătă, 25 mai 2024

Progres un zambet

 Ieri/Azi 

 25/05/2024
Se apropie finalul lunii...

Afara
Va fi cald. Soare.

Speranta:
Ne gandim si visam la un viitor mai bun.

Ascult


Citesc:
Jurnalul recunostintei > 365 de momente de reconecatre cu tine.

Ganduri:
O saptamana foarte rea, obositoare, cu emotii pozitive si negative. Vesti proaste. Neputinta sa face ceva sa fie bine. O saptamana care m-a daramat putin, dar o iau ca atare si incerc sa caut alte solutii, o a doua parere care a clarificat situatia. Curand va fi nevoie sa o mica interventie chirurgicala, cu ah=jutirul lui Dumnezeu voi depasi cu bine si aceasta cumpana.
 
Sper
Lucrurile sa fie mai altfel. Sper sa pot fi mai bine cu rezistenta la stres. 
 
Nadajduiesc
Ca articolul terminat si trimis la redactie sa fie validat.
 
Incerc:
Sa traiesc viata cat mai intens posibil. Lupta cu organismul e ca intr-un ring de box zilnic.
 
Emotii:
Parca fiecare zi este toata un bagaj emotional, o cutie cu surprize gasita pe strada. 

Ascult:
Un dialog destul de important, dar nu oricine il poate asculta daca nu are minime cunosctinte despre istoria cartii religioase .

Intentii
Sa fac curatenie. Sa fac ordine pe birou. Sa finalizez diseara alt text pentru revista Literatura de Azi, inceput de vreo 2 zile. 
Sa fac si o plimbare arhitecturala.

Fotografii facute:








 

 Luna a fost fotografiata acum 2 seri. Minunata si ciudata!



 Privind cerul!
De ceva timp nu mai reusisem sa fotografiez. Am trecut prin doua despartiri, apoi am facut eu sa mai fie una, dar si o impacare. Ciudata viata asta! 
M-am regasit si mi-am aliniat sufletul cu creierul doar dupa ce simte sufletul si trupul. 
Nu mai las sa ma inunde dramele si gandurile negre ale altora, am eu destule adunate.
Mi-am promis ca nu mai las pe nimeni sa ma imi bage pe gat viata lui, planurile lui, mi-am promis ca nu mai las pe nimeni sa imi faca programul si nici sa imi spuna ca asa trebuie si asa e normal 
 
Se poate si mai bine!
A fost o calatorie incredibila exercitiul cu progresele. 
M-am gandit sa mai incep inca unul, sa vedem de data asta despre ce va fi!
Mai am de invatat cu iubirea de sine! Inca am de exersat anumite lucruri.
 
 Ma bucur
Pentru soare, pentru luna si pentru cer.
Pentru ca sunt mai bine si am liniste in suflet.
Pentru ca pot avea putere sa merg mai departe si sa lupt pentru crezul meu si pentru ce simt eu sa fac.
Pentru ce imi face bine sufletului.
Pentru ca pot scrie, pot avea acces la ce imi place mai mult sa fac.
 
,,transforma problemele in oportunitati.... concentreaza-te asupra locului in care vrei sa ajungi, nu asupra starii din care pleci,,
din jurnalul terapeutic a Melaniei Bratu.  


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Progres un zambet

  Ieri/Azi    25/05/2024 Se apropie finalul lunii... Afara Va fi cald. Soare. Speranta: Ne gandim si visam la un viitor mai bun. Ascult Cite...