marți, 7 mai 2024

Progresele (6)

 Ziua 7

Draga Eu, te felicit pentru ziua de ieri. desi erai cam obosita si nu prea bine ai reusit sa iesi din casa si sa iti petreci cateva ore bune in parc si nu singura. Doar ca ai mai de lucrat cu tine la program. Fiind zi libera, trec cu vederea ca ai uitat de gimnastica si e foarte rau, dar ai stat la aer, la verdeata si ai facut miscare.

Azi sa pregatesti pentru ziua de maine, e gata vacanta. Azi ultima de leneveala si de program dupa bunul plac. Sa te ocupi de tine, de ingrijire si sa fii atenta ce cumperi azi. Iesi si azi afara din casa, nu cu orele dar, iesi.
Azi fi mai prezenta in propriile activitati si nu te lasa dusa de val sa uiti de tine. Incet, incet cu pasi marunti iti revii. Fi mai atenta la ce faci si ce spui. 

Asculta:
,, Noi suntem mai mult decat ce suntem,,.

 
Brene Brown: ceva dragut, ma straduiesc sa inteleg cat de cat, e in limba engleza:
 
Adauga:
Daca simti nevoia sa scrii in jurnal. 
 
Observare:
Te-am observat si am vazut ca nu poti tine ritmul la aceste activitati, inseamna ca le vei imparti pe zile daca nu poti duce atatea activitati.
 
Cum sa arate ziua:
Linistita si sa iti duci la bun sfarsit ce e nevoie sa faci pentru ziua de maine.
 
 Progrese:
 

4 comentarii:

Regres si progres

Regrese: Doua zile au fost o de regres si nu doar atat! Mai mult de atat planetele au sarit de pe axa! Mi-am pierdut cumva ochelarii in drum...