miercuri, 8 mai 2024

Progreseaza (1)

Concluzii dupa 6 zile:
Greu a fost inceputul, dar am reusit sa ma aliniez fortat  si mi-a prins bine. Nu am reusit sa fac chiar tot de pe liste zilnic dar important este ca am luptat contra starilor. A fost dificil. Au fost niste momente oribile dar nu le-am lasat sa ma invinga total. 
Azi incepem o alta etapa pentru ca vacanta s-a terminat avem alt program si va trebuie sa ma reorganizez. Ce nu am facut in aceasta vacanta a fost pentru ca am considerats a nu fie prea incarcat programul si sa fie mai relaxat. Intre timp, a intrat in viata un om care sper sa ma ajute in partea asta de emotii si nu doar. 
In speranta ca va fi mai bine. Oricum procesul asta de vindecare il voi urma cu strictete pentru ca daca se mai intampla vreo drama de genul despartirii sau mai stiu eu ce altceva legatd e emotii sa fiu pregatita.

Ziua 1

Draga EU
Azi este prima zi. Vom incepe scurt pe doi: zilnic incepand de azi iti completezi in caiet pe zile:
- ce este important pentru organism sa faci: medicamente, ceaiuri, gimnastica, odihna.
- program activitati de casa
- activitati serviciu
- activitati scoala baiatul
- program de iesit.
 
 Chiar daca o poveste s-a incheiat deja de 3 luni si jumatate si a inceput alta probabil, inca avem nevoie sa ascultam si sa vedem ce sa nu mai repetam, sa fiu atenta la ce se intampla si in ce directie merge urmatoarea relatie. 
Pentru inceput se stabilesc niste limite si niste dorinte personale. Respect si bun simt.
 
Asculta:
Sa nu te pierzi pe tine si controlul asupra unor situatii. 


 

Vom mai completa azi aceasta postare. 
 Revin.

Un comentariu:

Regres si progres

Regrese: Doua zile au fost o de regres si nu doar atat! Mai mult de atat planetele au sarit de pe axa! Mi-am pierdut cumva ochelarii in drum...