luni, 6 mai 2024

Progresele (5)

 Ziua 5

Draga Eu,

Pasi mici zilnic. Continua si azi gimnastica, poate iesi afara dupa amiaza la miscare. Respecta momentul tu cu tine. Pentru ca au trecut 5 zile deja de la acest proces de vindecare si adunare a gandurilor, azi vei trece la alt nivel. 
Recapitulare: asculti live, relaxare, gimnastica medicala, tratament cu succes partial cu rabdare, socializare putin inutila dar necesara, ceva mai bine cu starea de spirit.
 


Ce lipseste? 
Lectura, scrisul, iesirile zilnice si seriozitate in anumite activitati. Planificarea si organizarea.
Azi continua procesul de organizare si planificare. Assculta mai departe live-urile de pe instagram si vezi ce se potriveste. Ceva vei gasi acolo sa se potriveasca.

Ce adaugam nou azi?
Recunostinta. Mai intai cauta tot ce gasesti despre acest subiect si cum se practica. Nu stiu cat de bine e, cat de functional este, dar de ce, nu?

Asculta:
Din conferinta audiata ieri azi incearca sa asculti ce spune Doamna aceasta:


 
Despre frici:
Frica de caini, de natura. 

 
Progrese?
Da!
- am iesit in parc cateva ore, miscare, socializare, posibil sa incep ceva nou si frumos, sper
- curaj de a socializa
- rutine de curatenie implementate cu succes chiar si cand imi este rau, ce inseamna sa iti pui psihicul la treaba! 
 

Un comentariu:

  1. Cred ca doar simplu fapt ca in fiecare zi ti-ai facut un obicei din a nota in jurnal este un progres ! :)
    Pupici si spor!!

    RăspundețiȘtergere

Regres si progres

Regrese: Doua zile au fost o de regres si nu doar atat! Mai mult de atat planetele au sarit de pe axa! Mi-am pierdut cumva ochelarii in drum...