duminică, 5 mai 2024

Progresele (4)

 Hristos a Inviat!

Ziua 4

Draga Eu, 

Azi fi mai conectata cu cartea si mai putin cu socializarea virtuala. Sigur, fara asta nu merge. Dar incearca sa fii mai prezenta in viata ta si mai constienta de ceea ce faci. Constientizeza mai mult si iesid in adormire. 
Asculta ce ai chef azi. Dati voie azi sa stai cu tine in liniste.

Starea ta de spirit a fost mai buna, dar sa stii ca socializarea virtuala nu iti umple acel gol pe care nu stii cum sa il umpli. Azi observa-te mai departe si vezi de tine asa cum ai nevoie. 
 
Provocarea zilei este sa privesti cerul si sa nu mai lasi gandurile sa zboare in trecut. 
Daca zboara in trecut o faci doar ca sa il accepti si sa iti repeti asa cum e trecutul face parte din lectiile vietii mele. 

Asculta cand poti:
 


 
 
Cum sa arate ziua de azi?
Ziua de azi fiind o mare sarbatoare alege sa fie dupa cum iti e voia!
Bucura-te de aceasta mare sarbatoare si roaga-te!



Ce am facut ieri:
Am reusit sa gatesc, sa socializez, sa ma ocup de treburile administrative ale casei, am completat planerul lunar luna mai. gimnastica medicala, odihna, relaxare, ma incarc cu energie pentru terminarea vacantei.

Un comentariu:

  1. Adevarat a Inviat! Iti doresc sarbatori minunate in continuare si numai bine!! Pupici!!

    RăspundețiȘtergere

Regres si progres

Regrese: Doua zile au fost o de regres si nu doar atat! Mai mult de atat planetele au sarit de pe axa! Mi-am pierdut cumva ochelarii in drum...